شناسهٔ خبر: 67363615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه شهرستان آبیک؛

با انتخاب اصلح، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنیم

حجت‌الاسلام تقی روحانی اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع تسلیم محض دستور خدای متعال بود و خدا هم از این حضرت امتحان گرفت و قبول شد و به مقام امامت رسید که از نبوت بالاتر است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج،حجت‌الاسلام تقی روحانی در نشست روشنگری که در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع تسلیم محض دستور خدای متعال بود و خدا هم از این حضرت امتحان گرفت و قبول شد و به مقام امامت رسید که از نبوت بالاتر است.

وی افزود: امام علی(ع) هم به امتحانات فراوانی آزموده شد و دو جا یکی در خندق و دیگری در مسجد کوفه بر فرق مبارکش شمشیر خورد. در جنگ احد محافظ شخصی پیامبر اسلام بود و شب‌ها هم نگهبان خانه رسول خدا بود.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: در گرمای سوزان روز غدیر ۱۲۰ هزار نفر پیاده و با شتر حضور داشتند و پیامبر اکرم (ص) استدلال کرد، اقرار کرد و همه حرف‌ها را زد و در چهار جاذبه دوازده معصوم علیهم السلام اشاره کرده بودند.

روحانی با بیان اینکه علامه امینی کتاب های اهل سنت را نوشته و ۱۰۰ هزار جلد کتاب آنها را ورق زده، تصریح کرد: علامه امینی ولایت امام علی علیه السلام را با کتاب خود آنها ثابت کرده و ۶۰ سال پیش زمانی که جلد اول کتابش در لبنان پخش شد ۳۰ هزار سنی، شیعه شدند و با گذشت حدود ۷۰ سال از این کتاب، یک عالم سنی نتوانسته رد این کتاب را بنویسد چون از کتابهای خودشان نوشته شده است.

وی افزود: خط کش هدایت ما ولایت اهل بیت(ع) است و شهدا با همه خون خود ولایت را پذیرفته‌اند.

امام جمعه شهرستان آبیک بیان کرد: در مناظره‌ها بعضا برخی حرف‌هایی زده‌اند که دشمن شاد کن بوده و سبب تذکر و ناراحتی از سوی رهبر معظم انقلاب شده که می‌طلبد با انتخاب اصلح، رییس جمهوری در امتداد غدیر انتخاب شود و امید دشمنان داخلی و خارجی به یاس تبدیل شود.

 

انتهای پیام

نظر شما