شناسهٔ خبر: 67362895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده دشتستان :مهمترین رسالت دوستداران سرنوشت کشور ترغیب مردم به شرکت در انتخابات است

بوشهر- ایرنا - نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بزرگترین رسالت همه کسانی که علاقه مند به اقتدار ایران اسلامی هستند ترغیب مردم برای حضور در انتخابات هشتم تیر ماه و صندوق‌های اخذ رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " ایراهیم رضایی " روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری با امنیت ملی گره خورده است و سرنوشت چهار سال و شاید به نوعی ریل‌گذاری هشت سال آینده کشور را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی کشور است، افزود: انتظار می‌رود در دولت چهاردهم راه، مسیر و حرکت شهدای خدمت که راه خدمت به مردم، پاک‌دستی ، سلامت و گره‌گشایی از مشکلات جامعه بود تداوم داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار شود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع ملی و ملت ایران در مجامع بین‌المللی ارتقا می‌یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اصل مشارکت مردم در انتخابات برای ما اهمیت راهبردی دارد چون با امنیت ملی کشور گره خورده است.

بیشتر بخوانید

تریبون‌های آزاد انتخابات در استان بوشهر برپا می‌شود

درآمدی بر فضای انتخابات در استان بوشهر

رضایی تصریح کرد: به هر میزان انتخابات با مشارکت پرشور مردم برگزار شود فشارها، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان نظام نیز کاهش خواهد یافت.

وی گفت: تحقق این مهم به میزان حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت مردم بستگی دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر مهمتر از نتیجه آن است که کدام کاندیدا منتخب مردم می شود.

وی تصریح کرد: من راضی هستم یک مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری محقق شود ولی شخص مورد نظر من رای نیاورد، چرا که انتخاب شخص مورد نظر موضوع فرعی انتخابات محسوب می‌شود، اصل مسئله این است که حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون فضای پرشور انتخاباتی در کشور و استان بوشهر زمینه‌ساز خلق حماسه مردم در انتخابات هشتم تیر ماه است.

رضایی اضافه کرد: امیدوارم این نشاط سیاسی که در شهرها و روستاها، بین مردم و جامعه وجود دارد تا روز رای گیری تداوم و افزایش یابد تا شاهد انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

نظر شما