شناسهٔ خبر: 67359397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات با امنیت ملی کشور گره خورده است + فیلم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتخابات ریاست جمهوری با امنیت ملی کشور گره خورده است و سرنوشت ۴ سال و شاید به نوعی ریل‌گذاری ۸ سال آینده کشور تعیین می‌کند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مهمترین عرصه‌های مهم سیاسی اجتماعی کشور است، اظهار داشت: انتخابات مهمی در 8 تیر ماه در پیش‌رو داریم، این انتخابات با امنیت ملی کشور گره خورده است و سرنوشت چهار سال و شاید به نوعی ریل‌گذاری 8 سال آینده کشور تعیین می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات 8 تیر شخص دوم کشور تعیین می‌شود، گفت: 8 تیر ماه مهمترین انتخابات کشور رقم می‌خورد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان بیان کرد: انتظار می‌‌رود در دولت چهاردهم راه، مسیر و حرکت شهدای خدمت که راه خدمت به مردم، پاک‌دستی و سلامت و گره‌گشایی از مشکلات جامعه بود تداوم داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور گسترده و افزایش مشارکت مردم در انتخابات 8 تیر ماه را وظیفه همگان دانست و تأکید کرد: امروز بزرگترین کار و وظیفه ما ترغیب مردم برای حضور در انتخابات 8 تیر ماه و صندوق‌های أخذ رأی است.

رضایی اضافه کرد: اصل مشارکت مردم در انتخابات برای ما اهمیت راهبردی دارد چون با امنیت ملی کشور گره خورده است، اگر یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم برگزار شود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع ملی و ملت ایران در مجامع جهانی و بین‌المللی ارتقا می‌یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که بدون تردید اگر انتخابات پرشور برگزار شود، فشارها، تحریم‌ها و تهدیدات کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم به میزان حضور در پای صندوق‌های أخذ رأی و مشارکت مردم بستگی دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مشارکت بیشتر و گسترده مردم در انتخابات 8 تیر را بالاتر و مهمتر از نتیجه آن دانست و تصریح کرد: من راضی هستم یک مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری محقق شود ولی شخص مورد نظر من رأی نیاورد، چراکه انتخاب شخص مورد نظر موضوع فرعی انتخابات محسوب می‌شود، اصل مسئله این است که حضور حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اکنون فضای پرشور انتخاباتی در کشور و استان بوشهر زمینه‌ساز خلق حماسه مردم در انتخابات 8 تیر ماه است.

رضایی اضافه کرد: امیدوارم این نشاط سیاسی که در شهرها و روستاها، بین مردم و جامعه وجود دارد تا 8 تیرماه روز جمعه تداوم داشته باشد، افزایش یابد تا ان‌شاءالله شاهد انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی باشیم.

.

انتهای پیام/190

نظر شما