شناسهٔ خبر: 67362599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پهلودهی یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های کانتینری در مجتمع بندری پارس

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه از پهلوگیری یکی از بزرگترین کشتی‌های کانتینری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همت تیم عملیات دریایی این مدیریت در مجتمع بندری پارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

پهلودهی یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های کانتینری در مجتمع بندری پارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عمران مرادپورطیبی با اشاره به پهلوگیری یکی از بزرگترین کشتی‌های کانتینری چندسال گذشته در مجتمع بندری پارس اظهار داشت: طول این کشتی ۲۹۵ متر، عرض آن ۳۲ متر و ظرفیت کشتی ۴ هزار و ٩٠٠ تی‌ای یو است.

وی بیان کرد: با توجه به طول زیاد این شناور عملیات راهنمایی و پهلودهی با دقت بالا و با کمک سه فروند یدک‌کش ASD و توسط سر راهنمایان مجرب سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.
 
مرادپور طیبی با اشاره افزایش تردد کشتی‌های کانتینری در بنادر عسلویه، اظهار داشت: با توجه به ورود کشتی باشت به مجتمع بندری پارس شاخص تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر عسلویه از رشد مطلوبی برخوردار شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین براساس ارزیابی‌ها تردد شناور‌های کانتینر بر، تانکری و خدماتی فراساحلی در بنادر شهرستان عسلویه در مقایسه با سه ماهه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

نظر شما