شناسهٔ خبر: 67359765 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

انهدام باند شرکت هرمی در تهران

 سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و بازداشت ۲۵ عضو یک شرکت هرمی در پایتخت خبر داد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی رو دوشنبه در خصوص انهدام یک باند شرکت هرمی در تهران اظهار داشت: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می کنند.

وی در ادامه گفت: پیرو طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی در حال گشت زنی در خیابان اوستا به رفت و آمد به یک ساختمان مسکونی مشکوک شدند و فعالیت افراد در آن محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران با تحقیقات و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متوجه فعالیت یک شرکت هرمی در آن ساختمان شدند و با اخذ دستور قضایی، به آن واحد اعزام شده و موفق به دستگیری ۲۵ نفر از اعضای آن شدند.

سرهنگ محمدی بیان داشت: با بررسی های بیشتر و تحقیقات، مدیر شرکت نیز شناسایی شده و ماموران با مراجعه به مخفیگاه وی، او را دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند و جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی تحویل داده شد.

این مامور انتظامی با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی توصیه کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها به هیچ وجه قانونی نبوده و شهروندان مراقب این گونه فعالیت ها باشند تا در دام آن ها نیفتند.

نظر شما