شناسهٔ خبر: 67359421 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

مساجد پایگاه تجمع نوجوانان باشند / آمادگی کامل مدیریت استان قم برای برگزاری انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: امروزه نیازمند این هستیم تا مساجد بار دیگر پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد حاجی‌زاده شب گذشته در نشست تخصصی آخرین وضعیت استان قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و باحضور جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی‌ است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد رخداد آن هستیم.

وی افزود: مدیریت استان در تلاش خواهد بود تا ۴ مولفه‌ای که مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات توصیف کرده بود را محقق سازد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: به لطف خدا مردم انقلابی قم در انتخابات مجلس حماسه حضور را رقم زده و ثابت کردند بیش از گذشته پای کار نظام و انقلابشان خواهند بود. در این انتخابات هم امیدواریم مردم متدین قم بتوانند آمار و ارقام درخشانی همانند گذشته رقم بزنند.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سیره و زندگی شهدا می‌بایست برای نسل جدید تبیین شود؛ امروز دشمن با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش کرده تا نوجوانان و جوانان ما را از مبانی اعتقادی دور کند.

وی ادامه داد: مسجد مهم‌ترین پایگاهی است که می‌تواند نوجوانان و جوانان ما را از نقشه‌های شوم دشمن حفظ کرده و آنان را به مبادی اعتقادی و فکری که در تراز انقلاب اسلامی است نزدیک کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مساجد ما امروز باید پایگاه و مرکز تجمع نوجوانان و جوانان باشند؛ به خاطر دارید که انقلاب اسلامی از همین مساجد شکل گرفته و به پیروزی رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان با دعوت از مردم قم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: یقین داریم ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین قم بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات مشکت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای

نظر شما