شناسهٔ خبر: 67359097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری گردهمایی جهاد تبیین در الیگودرز

گردهمایی جهاد تبیین با محوریت انتخابات ریاست جمهوری با حضور قشر‌های مختلف مردم در الیگودرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه لرستان در این گردهمایی با اشاره به اینکه امروز دشمن هدفش کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: آنها می‌دانند حضور گسترده مردم باعث اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

سردار نعمت اله باقری افزود: امروز این بازی سیاسی دو وجه دارد؛ یک طرف آن نظام جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی و طرف دیگر دشمنان انقلاب هستند.

وی اظهارداشت: شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، چراغ راهی برای نیرو‌های ارزشی در راه خدمت به مردم است، چراغی که دشمنان تلاش می‌کنند آن را خاموش کنند.

سردار باقری گفت: موضوعی که امروز دشمن دارد دنبال می‌کند در حوزه چهار راهبردی است که مد نظر رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت، سلامت، مشارکت و انتخاب اصلح است.

فرمانده سپاه لرستان در ادامه اظهارداشت: امروز همه ما در حوزه جهاد تبیین وارد شدیم تا این چهار راهبرد اجرایی شود و دقیقاً در مقابل ما دشمنان انقلاب اسلامی هستند که می خواهند مردم را دچار گمراهی کنند تا فرد اصلح و متناسب با شاخص‌های تراز انقلاب انتخاب نشود.

سردار باقری گفت: مردم ما آگاه تر، فهیم‌تر، زیرک‌تر و باهوش‌تر از همه مسائلی هستند که دشمنان دنبال می‌کنند و این مهم را به خوبی در دوران ۴۵ سال گذشته انقلاب نشان دادند. 

سرهنگ یوسفوند، فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این گردهمایی گفت: ایران اسلامی امروز در بالاترین نقطه اقتدار در جهان قرار دارد بنابراین برای حفظ این اقتدار و عظمت باید زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

<div id="video-display-embed-code_11248869"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267862/11248869?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما