شناسهٔ خبر: 67358271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قائم مقام ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالبیاف:

مردم همواره نظام اسلامی را در صحنه‌های سیاسی همراهی کردند

اردبیل- ایرنا- قائم مقام ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالبیاف گفت: هدف اول ما در پشتیبانی از قالیباف، حفظ جبهه و جریان نیروهای انقلابی است و مردم ایران طی ۴۵ سال قبل هر زمان احساس کرده اند جمهوری اسلامی به حضور آنها نیاز دارد، از همراهی و همدلی دریغ نکرده اند و امروز نیز در صحنه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا وحید جلال‌زاده عصر دوشنبه در همایش هواداران محمدباقرقالیباف در سالن ورزشی تختی اردبیل اظهار کرد: این جمع برای پاسداشت مردی از جبهه غیرت و شهدا شکل گرفته است تا با پشتیبانی ملت، بر کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و قالیباف خیلی راغب است به همراه آقای نیکزاد در اردبیل نیز حضور یابد اما حجم برنامه‌ها بسیار و زمان کم است.

وی ادامه داد: کدام انقلاب را می شناسید که ۷۲ رهبر آن را ترور شده و خدشه ای در بدنه و مسیر آن دیده نشده است؟ کدام انقلاب است که چند ماه بعد از پیروزی، رفراندوم برگزار کرده است و این فقط جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل و در حال حاضر به رهبری امام خامنه ای است که با اقتدار تمام در جهان ایستاد.

جلال زاده ضمن گرامیداشت یاد و نام چهار هزار شهید استان اردبیل اظهار کرد: آنان از جان خویش گذاشتند تا ما در فضایی آرام و مطمئن انتخابات برگزار کنیم و از شهید رئیسی و امیر عبداللهیان و همراهان ایشان نیز یاد می‌کنیم و آنها هرچند در بین ما نیستند اما ستون خیمه انقلاب با پرچمداری امام خامنه ای پابرجاست و مظهر اقتدار نظام ما مردم هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: موشک و پهپاد و نیروهای مسلح جای خود را دارند اما جمهوری اسلامی، بدون مردم صحنه گردانی نمی‌کند و دشمن نیز می‌داند منبع و منشا قدرت نظام اسلامی، ملت آگاه آن است.

وی یادآور شد: دولت رئیسی در مسیر آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد و به «ما می توانیم» باور داشت و شاخص‌های اقتصادی بعد از ۱۰ سال رو به رشد بود و متاسف هستم که امروز بعضی‌ها نسبت به دولت رییسی لجن پراکنی می‌کنند.

جلال‌زاده در بخش دیگری از سخنانش قالیباف را امتداد پیشرفت و توسعه دولت رئیسی عنوان کرد و با اشاره به مذاکرات برجام گفت: برجام نزد ما یک پروژه مرده است و برای آقای ظریف متاسفم. آنان می‌خواستند در آخر دولت خود، برجام را با حداکثر انعطاف امضا کنند و برجام به خیابان یک‌طرفه برای تامین منافع غرب تبدیل شده بود.

وی بیان کرد: برجام نه تنها اروپا جای خالی آمریکا را پر نکرد بلکه برجام بعد از خروج ترامپ، مثل یک شهرک سینمایی فروریخت و قانون راهبردی لغو تحریم‌ها که رهبری نیز آن را تمجید کرده اند و از دید ایشان مملکت را از بلاتکلیفی خارج کرد.

وی تصریح کرد: اگر آن قانون نبود، مذاکره کنندگان دولت‌های قبلی و فعلی چیزی در دست برای مقابله با غرب نداشتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ظریف در کنار وزرا در حین تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها فریاد زد که اگر این قانون تصویب شود جنگ شروع خواهد شد اما اینگونه نشد و ما هزینه گزافی به این دروغ‌ها پرداخته ایم و با اینکه برجام تکان نخورد. روابط خود را با کشورهای منطقه تحکیم کردیم و پول‌های خودمان را از آمریکا گرفتیم و قالیباف به عنوان رئیس مجلس در تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها اصرار داشت و از همین رو ما پشتیبان او هستیم.

وی افزود: هر چه مگا پروژه و ابرپروژ بوده در دوره خدمت قالیباف در تهران اجرا شده است و او ضمانت اجرای برنامه‌ها را کارنامه خود می داند که طبق آن ۵۰ پروژه ملی و منطقه ای در تهران اجرا شده است و آنها که می‌گویند ما حزب اللهی‌ها از مشارکت بالا می‌ترسیم، دروغ می‌گویند ای کاش مشارکت به ۸۰ درصد برسد و هر کسی که مردم اراده کنند به منصب خدمت بنشیند اما از هم اکنون علیه برنامه هفتم توسعه ایراد می گیرند تا سرعت شتاب سازندگی را ترمز بکشند.

نظر شما