شناسهٔ خبر: 67357764 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی ۱۶۵ گروه عملیاتی برق در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فارس

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: ۱۶۵ گروه عملیاتی همراه ۳۳۰ نیروی اجرایی در ۸۴ دفتر، مدیریت توزیع نیروی برق را در روز برگزاری انتخابات برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات، برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای پشتیبانی و پایداری کامل شبکه‌های توزیع برق و تامین برق شعب اخذ رای اندیشیده شده است.

او ادامه داد: این تمهیدات شامل استقرار گروه‌های عملیاتی در نقاط حساس شبکه، آمادگی کامل خودرو‌های عملیاتی، بازدید گروه‌های اجرایی از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در شهرستان‌ها، انجام اصلاحات و تعمیرات مورد نیاز احتمالی، پیگیری و پیش‌بینی تامین برق اضطراری فرمانداری‌ها یا بخشداری‌هاست.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه وضعیت شبکه‌های استان اکنون مطلوب است، گفت: به‌دلیل افزایش امنیت و پایداری شبکه‌های برق در روز رای‌گیری و حتی روز‌های قبل و بعد آن، گروه‌های عملیاتی این شرکت در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا حادثه غیرمترقبه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

جلایر از آمادگی شبانه‌روزی نیرو‌های متخصص و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای گذر مطلوب از تابستان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی موثر برای عبور از پیک بار تابستان از اولویت‌هاست و درصددیم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات، میزان مصرف را کنترل و پایداری شبکه برق را در این ایام مدیریت کنیم.

او همکاری و مشارکت همه مشترکان برق استان فارس در اعمال راهکار‌های مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک بار تابستان امسال را بسیار با اهمیت دانست.

 جلایر افزود: امیدوارم با مشارکت و همکاری مردم استان بتوانیم بدون بروز کوچکترین خللی در تامین برق پایدار و خدمت‌رسانی بهینه، از پیک تابستان امسال هم عبور کنیم.

نظر شما