شناسهٔ خبر: 67356904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب ۱۴-۴ تیر

در بسته انتخاب ۱۴ با خبر‌هایی از متن و حاشیه رقابت‌های نامزد‌های ۱۴ مین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سلام بسته انتخاباتی امروز رو از همایش تبیینی حماسه حضور فرهنگیان آذربایجان غربی آغاز می‌کنیم.

 همایش تبیینی حماسه حضور فرهنگیان با حضور ۵۰۰ نفر از خانواده فرهنگیان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

در این همایش قشر فرهنگی و معلمان آذربایجان غربی از اهمیت حضور و انتظاراتشان از رئیس جمهور گفتند.

 آقای ابراهیمی ، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت:  حضور حداکثری بیانگر مردمی بودن نظام است و منافع ملی را تقویت می کند.

جلسه وبیناری ستاد انتخابات آذربایجان غربی با ستاد انتخابات کشور در خصوص آخرین وضعیت آمادگی شعب رای گیری در استانها برگزار شد.

جمع کثیری از اهالی شهر تخت سلیمان و روستاهای اطراف با حضور در سالن ورزشی حوزه مقاومت شهید بروجردی این شهر  آمادگی خود را برای حضور در پای صندوقهای رأی اعلام کردند.

و مدیر مرکز اسلامی اذربایجان غربی در همایش روحانیان اهل تشییع و تسنن سلماس گفت :تمامی اقشار مردم اعم از شیعه و سنی با تبعیت از ولایت فقیه و با مشارکت پرشور در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

اما ۴ روز مانده تا انتخابات / تبلیغات میدانی نامزدهای ۱۴ مین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد.

آقای قالیباف . در جمع اعضای اتاق بازرگانی حضور یافت و در ادامه در سفر به قم ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه س به دیدار مراجع اعظام و تولیت آستان حضرت معصومه س رفت .این نامزد انتخابات در ادامه در جمع هوادارانش در قم حضور یافت.

 

آقای پورمحمدی هم پس از حضور در جمع کارآفرینان ایران در نشست خبری خبرگزاری تسنیم حاضر شدو روایت از جلسه شورای عالی امنیت ملی و موضع آقای جلیلی درباره FATF ارائه کرد.

 آقای جلیلی که شب گذشته به خوزستان سفر کرده بود در اجتماع مردم اهواز حاضر شداین نامزد انتخابات سپس به آذربایجان شرقی رفت و در بدو ورود به تبریز با ایت الله آل هاشم دیدار کرد .آقای جلیلی سپس با حضور در جمع مردم تبریز مورد استقبال آنها قرار گرفت.

آقای پزشکیان هم در مجمع کارآفرینان ایران و گردهمایی فعالان  بخش کشاورزی حضور یافت ، حضور در جمع اعضای و فعالان اتاق بازرگانی دیگر برنامه آقای پزشکیان بود.واگذاری کار به کارشناسان محور سخنرانی آقای پزشکیان در جمع جامعه پزشکی در هتل ارم تهران بود.

 

آقای زاکانی هم در اجتماع جامعه ورزش و جوانان در سالن حجاب تهران حضور یافت.

آقای قاضی زاده هاشمی هم در نشست دانشجویی دانشگاه تهران پاسخگوی سوالات دانشجویان بود.

 

<div id="video-display-embed-code_11248509"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267825/11248509?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

 

نظر شما