شناسهٔ خبر: 67375168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نتیجه فرهنگ مقاومت پیروزیست

نماینده ولی فقیه در سپاه در ارومیه گفت: نتیجه فرهنگ مقاومت پیروزیست و نتیجه فرهنگ سازش، ذلت و خاری است.

صاحب‌خبر -

 

نتیجه فرهنگ مقاومت پیروزیست

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ جهاد تبیین و روایت با اشاره به این که انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورایی را احیا کرد و دشمنان در صدد از بین بردن این فرهنگ هستند تصریح کرد: قرآن کریم در آیات مختلفی تاکید دارد که گفتمان مقاومت اثربخش و پیروز است اما گفتمان سازش ذلت بار و خار کننده می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که شهید رئیسی یک گفتمانی را در حوزه مقاومت و ایستادگی در سیاست خارجی ایجاد کرد گفت: شهید امروز یکی از رسالت های سپاه پاسداری از گفتمان مقاومت است و باید از مسئولان نیز این مهم مطالبه شود چرا که با این گفتمان است که دنیا در برابر اسلام کرنش می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد فی سبیل الله را اعم از حضور در جنگ فیزیکی و حفظ دین الهی دانست و تاکید کرد: بسیاری از افراد بودند که در میدان جنگ فیزیکی با دشمنان موفق ظاهر شدند اما در راه جهاد با نفس و حفظ دین الهی شکست خوردند و نتوانستند استقامت در دین الهی داشته باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی هویت عاشورا را پاسداری و دفاع همه جانبه از دین دانست و افزود: بعثت نبی مکرم اسلام، غدیر خم و معرفی ولایت و امامت امیر مومنان علی ع و عاشورا سه یوم الله مهم تاریخ اسلام است و در حقیقت فرهنگ عاشورایی ادامه دارد. 

وی انقلاب اسلامی را احیا کننده بعثت نبی مکرم اسلام و مستقر کننده ولایت غدیری و ادامه دهنده فرهنگ عاشورایی عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه ظهور یگانه منجی عالم اسلام را مهیا می کند تا چهارمین یوم الله که همان ظهور مهدی موعود است اتفاق بیافتد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود: بزرگترین رسالت انقلاب اسلامی را تربیت انسانهایی در تراز ظهور امام زمان (عج) عنوان کرد که در سخت ترین لحطات امام خود را تنها نگذارد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیز در این همایش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ، و حراست از مرزهای ایران اسلامی خصوصا مرزهای شمالغرب کشور گفت: امروز با مجاهدت رزمندگان اسلام و حضور یگان های مختلف امنیت پایداری در مناطق غرب و شمالغرب کشور برقرار است.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان افزود: با تمام توان سلامت برگزاری انتخابات را تضمین می کنیم و امیدواریم با برگزاری همایش های مختلف تبیینی شاهد یک مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم.

نظر شما