شناسهٔ خبر: 67356758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور آذری جهرمی در جمع مردم ارومیه

آذری جهرمی قائم مقام ستاد کشوری آقای پزشکیان در سفر استانی به آذربایجان غربی در جمع هواداران این نامزد در ارومیه حضور یافت.

صاحب‌خبر -

حضور آذری جهرمی در جمع مردم ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شروع این همایش دکتر رادفررییس ستاد پزشکیان در استان گفت: مردم ایران مردم آذربایجان غربی و مردم ارومیه روز جمعه هشتم تیر ماه نباید در خانه‌ها بنشینید پای صندوق‌ها بیایید تا شنبه را جشن بگیریم. برادر و خواهر پزشکیان در جمع طرفداران این کاندید ریاست جمهوری و در مراسم سخنرانی آذری جهرمی در سالن دو هزار نفری شهید باکری فرهنگسرای خانه جوان حضور داشتند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

آذری جهرمی به عنوان قائم مقام ستاد کشوری پزشکیان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری کشور در میان طرفداران این کاندیدا با مخاطب کردن ترک‌ها، کردها، آشوری و ارمنی‌های شهر ارومیه گفت: ارومیه شهر اقوام و زلزله‌ خیزی هست، زلزله‌ پزشکیان کل ایران را تکان خواهد داد. وی از برنامه‌های آینده‌  این ناکزد انتخابات گفت و عنوان داشت:  پزشکیان فرزند دریاچه‌  ارومیه است .

آذری جهرمی از مرد و زن، دختر و پسر، کوچیک و بزرگ دعوت کرد رقابت خود را روز جمعه با حضور در پای صندوق های رأی به رقیبان نشان دهند.

وی با شعار زنده باد ایران همه برای ایران صحبت های خود را به پایان رساند.

نظر شما