شناسهٔ خبر: 67356609 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع دست سازه‌های حسینی در ایام محرم

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون با ایجاد کارگاه‌های هنری برای کودکان و نوجوانان در ماه محرم، دست سازه‌هایی حسینی تولید و این دست سازه‌ها را در کوله‌های فرهنگی راهپیمایی اربعین توزیع می‌کند.

صاحب‌خبر -

توزیع دست سازه های حسینی در ایام محرم /***
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ درباره شعار تابستان امسال کانون گفت: شعار با عنوان «تابستانتو بساز» و با محور نوجوان انتخاب شده است. کانون برنامه ریزی کرده است فعالیت‌های متنوعی موضوعات فرهنگی و ادبی و عملی و هنری در سراسر کشور داشته باشد تا کودک و نوجوان بتوانند آن موضوعی را که مورد انتخاب و علاقه خودش است برای تابستان خود رقم بزند. این فعالیت‌ها برای گروه سنی مثبت چهار تا سن ۱۸ سال را شامل می‌شود.
فلاح درباره دیگر فعالیت‌های کانون در تابستان گفت: فعالیت‌های شصت‌گانه با محورهایی، چون، توسعه و ترویج کتابخوانی، توجه به طرح کانون مدرسه، توسعه و ترویج علم و فناوری، طرح توسعه و ترویج زبان و ادب فارسی، باشگاه قاف، باشگاه سیمرغ، آموزش قصه‌گویی، برنامه‌ریزی برای محرم و اربعین حسینی، فعالیت‌های نجوم و رصد‌های شبانه، ترویج رویداد‌های حل مسأله، ترویج پژوهش و اقدام‌پژوهی، راه‌اندازی آموزش خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، دوره تندخوانی، هر روز یک فیلم، کانون زبان، کتاب‌خانه‌های سیار و تماشاخانه سیار برای این ایام تنظیم شده است.
فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اول تیرماه در طرقبه برای نخستین بار کلید خورده است و قرار شده تا استان‌های دیگر هم این اقدامات را دنبال کنند.

نظر شما