شناسهٔ خبر: 67356109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

عبدی: باید خودمان را زودتر برای بازی‌های مقدماتی آماده کنیم - اکو

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تأکید کرد، این تیم باید زودتر آماده مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا در این رده سنی شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم جوانان ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از اینکه کار تیم نوجوانان تمام شد، اصرار بر این بود که اگر قرار بر شروع کار جوانان است زودتر کار را شروع کنیم، ولی در 18 فروردین این اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: با این حال باید کار چند ماهه را خیلی سریع انجام بدهیم. در این مدت به حدود شش شهرستان سفر و اردوهای‌مان را برگزار کردیم. تمامی این اتفاقات در یکی، دو ماه گذشته صورت گرفته است که ما خودمان را زودتر برای بازی‌های مقدماتی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تصریح کرد: در بازی‌های کافا با هدف کسب تجربه و هماهنگی بیشتر بچه‌ها شرکت می‌کنیم. تیم‌های دیگر هم خودشان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند. با نوجوانان که در سال گذشته به مسابقات رفتیم، توانستیم در عرض 15 روز اردوی آماده‌سازی داشته باشیم و در نهایت قهرمان آن مسابقات شدیم.

عبدی خاطر نشان کرد: مسابقات خیلی ساده نبود، اما از همان تیم‌هایی که در مسابقات کافا حضور داشتند، دو تیم به جام جهانی صعود کردند  که یکی از آنها ازبکستان و دیگری کشور ما بود. این نشان می‌دهد تیم‌های حاضر در کافا چقدر پیشرفت کردند و حضور در چنین مسابقاتی چقدر می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد. در هر صورت، امیدوارم که آنجا شرایط مسابقات خوب باشد. منظورم محل اسکان تیم، شرایط زمین تمرین و مسابقه است که بتوانیم تجربه خوبی کسب کنیم.

ادامه دارد ...

نظر شما