شناسهٔ خبر: 67355456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان تیم فوتبال جوانان: کار نیمه‌تمام خود در نوجوانان را اینجا تمام می‌کنیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال جوانان با بیان اینکه به دنبال رسیدن به سکو در جام ملت‌های آسیا هستیم، گفت: کار نیمه تمام خود در رده نوجوانان که نتوانستیم به جمع چهار تیم نهایی جام‌جهانی برسیم را در این رده سنی تمام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا؛ عرفان درویش‌عالی در جریان تمرین این تیم و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در اردوی متصل به اعزام هستیم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو، بهترین نتایج را کسب کنیم و کار نیمه تمام که در رده نوجوانان داشته و به جمع ۴ تیم جهان نرسیدیم را در رده سنی جوانان تمام کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که به عنوان کاپیتان تیم چه مسئولیتی دارید؟ بیان کرد: فقط به فکر موفقیت تیم هستم. از روزی که کارمان را آغاز کردیم، هدفمان قهرمانی در آسیا بوده و نمی‌خواهیم تنها در مسابقات حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم جوانان در خصوص شناخت از حریفان در مرحله مقدماتی، گفت: ایران در این مرحله با تیم‌های هندوستان، مغولستان و لائوس همگروه است. از هند و مغولستان شناختی نداریم اما با لائوس در مقدماتی آسیایی نوجوانان بازی کرده‌ایم. همه رقبای ما قابل احترام هستند.

وی در خصوص حضورش در تیم‌های نوجوانان و جوانان، عنوان کرد: حضور در این ۲ رده تاثیرگذار است. ما ۲ سال کنار هم کار کرده‌ایم و مثل خانواده می‌مانیم. این موضع می‌تواند کمک زیادی به موفقیت‌مان داشته باشد.

نظر شما