شناسهٔ خبر: 67355201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم

با حکم سید رحمت اله کرمی، خرانه دار کل، احمد خدابنده لو ذیحساب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه وشهرسازی ازاستان قم، با حضور مدیران کل اموراقتصادی و دارایی و راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، آیین تکریم و معارفه ذیحساب این اداره کل برگزار شد.
درابتدای این مراسم مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم درسخنانی جابجایی ذیحسابان دستگاههای مختلف را امری درراستای اجرای قوانین موضوعه دانست و اظهار داشت: بحمدا... هیچ مشکلی درحوزه ذیحسابان نداشته و رتبه ذیحسابان استان قم درسطح کشور هماره از یک تا پنج بوده است.
وی تعامل ذیحسابان با مجموعه های مرتبط را امری درراستای پیشبرد اهداف اجرایی دستگاه ذکر کرد و یادآور شد: از آنجا که حوزه مسئولیتی راهداری و حمل ونقل مرتبط با صیانت از جان انسانهاست، هراقدامی درراستای تسهیل و تسریع درامور این مجموعه، موجب جلب رضای الهی و کسب پاداش اخروی خواهد بود.
درادامه این جلسه که با حضور تنی چند از معاونین و روسای ادارات راهداری و حمل ونقل و امور اقتصادی و دارایی استان و درمحل دفتر مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم برگزار شد، محمد پورتیموری ضمن تقدیر از تعامل و همراهی ذیحساب اداره کل متبوع طی مدت مسئولیتش دراین دستگاه عنوان کرد: آقای سید مهدی سلیمانی ذیحسابی مطلع و آگاه به امور بود و درمدت مسئولیت ایشان دراین اداره کاری گره نخورد و روند امور اجرایی بخوبی طی می شد.
وی راهداری و حمل ونقل جاده ای را مجموعه خدوم با اهدافی فوق العاده مهم و حساس خواند و مطرح کرد: هر اقدامی درراستای تسهیل امور دراین مجموعه، بازخوردش کاهش حوادث، افزایش ضریب ایمنی، پویایی صنعت حمل ونقل جاده ای و...خواهد بود.
پورتیموری کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای، بویژه عوامل اجرایی را افرادی ساعی به انجام وظیفه و فداکار درراه تحقق اهداف سازمانی که همانا صیانت از جان انسانها دراولویت آنها قرار دارد دانست و تاکید کرد: سازوکار لازم جهت پی گیری پرداخت حقوق مکفی  و امور رفاهی این فرشتگان نجات جاده اندیشیده و لحاظ شود.
درپایان این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات آقای سید مهدی سلیمانی، ذیحساب پیشین، آقای احمد خدابنده لو به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل  معرفی شد.
دربخشی از حکم آقای احمد خدابنده لو، که به توشیح آقای سید رحمت اله کرمی، خزانه دار کل رسیده، آمده است:
بنا به پیشنهاد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم و درراستای اجرای ماده ۳۱ قانون محاسبات عمومی کشور،  بموجب این حکم انجام امور ذیحسابی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم به عهده شما محول می گردد.

نظر شما