شناسهٔ خبر: 67353333 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ستاره رئال مادرید و التزام به شعائر اسلامی در یورو 2024

آنتونیو رودیگر، بازیکن تیم ملی آلمان و ستاره تیم رئال مادرید، در جریان حضور در جام ملت‌های اروپایورو 2024 همچنان به شعائر اسلامی خود ملتزم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از ارم نیوز، آنتونیو رودیگر بازیکن تیم ملی آلمان و ستاره تیم رئال مادرید، در جریان حضور در جام ملت‌های اروپایورو 2024 همچنان به شعائر اسلامی خود ملتزم است.

رودیگر عصر یکشنبه در پایان رقابت‌های گروه اول مسابقات قهرمانی قاره‌ها در تساوی 1-1 تیم ملی آلمان مقابل سوئیس شرکت کرد.

ستاره تیم ملی آلمان قبل از شروع بازی با سوئیس تصویری از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در ورزشگاه دستانش را به نشانه دعا بالا برده است.

این تنها رفتار ستاره آلمانی برای انجام شعائر اسلامی مورد قبول او نیست. رودیگر پس از پیروزی تیم ملی آلمان در آخرین بازی با مجارستان در جام ملت‌های اروپا نیز با سجده به شادی پرداخت.

این ستاره تیم رئال مادرید پیش از این پس از صعود به منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پس از اینکه انگشت اشاره خود را به سمت آسمان بلند کرد و تکرار کرد: «الله اکبر» و آنگاه به شادی پرداخت.

تیم ملی آلمان با کسب 7 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا یعنی یورو 2024 صعود کرد.

انجام شعائر اسلامی از سوی بازیکنان مسلمان در جریان بازی های باشگاهی و ملی اروپا در برخی از کشورها مانند فرانسه به بحرانی بزرگ تبدیل شده است. مقامات فرانسوی از تصویب قوانینی برای ممنوعیت این اقدامات به ویژه در ماه مبارک رمضان خبر داده‌اند؛ اقدامی که به شدت از سوی گروه‌های مسلمان مورد اعتراض قرار گرفت.

 

انتهای پیام

نظر شما