شناسهٔ خبر: 60717498 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فیلم | حال و هوای کریم بنزما از مجاورت با حرم مکی

کریم بنزما بازیکن مسلمان فرانسوی که به‌تازگی به تیم الاتحاد عربستان پیوسته است علت این انتخاب را توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، کریم بنزما بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه به‌تازگی به باشگاه الاتحاد عربستان پیوسته و با پیراهن شماره 9 برای این تیم بازی خواهد کرد.

این بازیکن سابق تیم رئال مادرید گفت: الاتحاد تیم بزرگی است و هواداران پرشوری دارد.

وی ادامه داد: چرا عربستان را انتخاب کردم؟ چون من مسلمانم و عربستان کشوری مسلمان است. همچنین کریستیانو رونالدو اینجاست که از دوستان خوب من است. خیلی خوشحالم که می‌توانم او را اینجا ببینم.

وی ادامه داد:  برای من اینجا جایی است که دوست دارم در آن باشم. چون برای من مهم است که در کشوری مسلمان باشم. حس می‌کنم مردم شبیه من هستند و دوستم دارند. این به من اجازه می‌دهد زندگی تازه‌ای داشته باشم و بی‌صبرانه منتظر شروع کار جدید خود در این کشور هستم. دوست دارم زبان عربی را به صورت روان صحبت کنم و این برای من مهم است.

بنزما در ادامه گفت: من قبلاً به عربستان سفر کرده‌ام. در اینجا مکه به ما خیلی نزدیک است و این به عنوان یک فرد مسلمان معتقد، خیلی برای من مهم است. نزدیکی به مکه باعث می‌شود در یک حالت روحی عالی باشم.

<div id="video-display-embed-code_3019292"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4147676/3019292?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام

نظر شما