شناسهٔ خبر: 67352850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دادن هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حدود ۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دادن هستند. معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حدود ۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار قزوین روز دوشنبه در سالن باغستان برگزار شد.

در این نشست که مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین، حامد فتوحی دبیر ستاد انتخابات و روسل ملاحسنی مدیرکل روابط عمومی و امور بین اللمل استانداری نیز حضور داشتند به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داده شد.

عباس کاظمی در این نشست اظهارداشت: هفته بزرگداشت شهدای قوه قضاییه و در آستانه اربعین شهدای اردیبهشت یاد آیت الله رئیسی و همراهانشان را زنده نگه می داریم.

وی افزود: جریان رسانه ای باید در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت همت کرده و این خدمات را بازگو کند تا مردم در جریان خدمت رسانی قرار گیرند.

۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط دادن هستند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: بعد از این حادثه دردناک مقدمات برگزاری انتخابات آغاز شد و در استان اقدامات لازم صورت گرفته و با تشکیل هیئت های اجرایی و تعیین شعب مشخص روند کار تسریع شود.

این مسئول اظهارداشت: در استان قزوین ۱۰۸۹ شعبه در شش شهرستان پیش بینی شده که ۶۸۰ شعبه ثابت شهری و ۲۰ شعبه سیار است که در روستاها نیز ۱۵۰ شعبه ثابت و ۲۳۹ شعبه سیار روستایی پیش بینی کرده ایم.

وی بیان کرد: رای گیری از ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه آغاز می شود و فرآیند رای گیری ۱۰ ساعت است و در صورت تمدیدی از سوی ستاد مرکزی وزارت کشور اعلام می شود.

کاظمی گفت: دراستان قزوین در دوره قبل یک رکورد در حوزه تمهیدات اجرایی شکسته شد و در ردیف سه استان برتر کشور قرار گرفتیم.

 
این مسئول افزود: در استان قزوین ۹۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و ۲۰ هزار نفر نیز رای اولی داریم و رای گیری به صورت ثایت و سیار در ۱۷۰۰ نقطه خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین افزود: برای آماده شدن صندوق های رای نمایندگان فرماندار مشخص شده و دوره آموزشی را گذارنده اند و برای کاربران دستگاههای احراز هویت نیز دوره های اموزشی برگزارشده و برای هر ۱۰ شعبه یک ناظر ویژه و هر شعبه ثابت ۳ مامور حفاظت و در شعب سیار ۴ مامور حفاظت پیش بینی شده است.

۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط دادن هستند

کاظمی گفت: تمام ملزومات از تعرفه و سایر اقلام تامین شده و به فرمانداری ها و شش منطقه انتخاباتی ارسال شده و در اجرا و پشتیبانی مشکلی نداریم.

وی بیان کرد: فرآیند انتخابات بجز اخذ رای و شمارش آرا که دستی است مابقی فریندها به صورت الکترونیکی انجام می شود و بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری کسانی که ۱۸ سال تمام و تابعیت جمهوری اسلامی را دارند و مهجور نباشند با کارت ملی یا شناسنامه می توانند رای دهند.

کاظمی اظهارداشت: در انتخابات قبلی ۸۵ درصد رای دهندگان با کارت ملی، ۱۱ درصد با شناسنامه و ۴ درصد با گواهینامه و گذرنامه رای دادند.

۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط دادن هستند

این مسئول بیان کرد: شعب سیار برای رای گیری در پادگانها، زندان، بیمارستان، خوابگاههای دانشجویی پیش بینی شده و یک کمیته در فرمانداری ها دایر شده که اگر بیمار و سالمندی نیازمند اخذ رای در منزل داشت واحد سیار اعزام شود.

۹۶۰ هزار نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دادن هستند

در ادامه از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ادارات شاخص بعنوان برگزیدگان جشنواره رسانه ای «مسیر حضور» به پاس فعالیت قابل توجه در انتخابات دوره قبل مجلس تجلیل شد که محمدرضا جباری مدیر خبرگزاری برنا در استان قزوین و خانم افللاطونی مدیر روابط عمومی اداره امور مالیاتی نیز در ردیف برگزیدگان بود.

انتهای پیام

نظر شما