شناسهٔ خبر: 67352437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار کهگیلویه: تامین سلامت و امنیت انتخابات وظیفه مجریان است

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به فراهم سازی بستر های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وظیفه اصلی مجریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید حمزه محقق زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه با تاکید بر اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید از همه ظرفیت های خود در برگزاری هر چه بهتر انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استفاده کنند.

وی بیان کرد: آموزش از سوی کارشناسان فرمانداری ، حوزه معاونت سیاسی، هیات های اجرایی و نظارت با برگزاری دوره‌های مختلف برای نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران فناوری شعبه ها انجام شده است.

محقق زاده اظهار کرد: وظیفه مجریان و ناظران انتخابات شهرستان همچون انتخابات دوره های گذشته برگزاری انتخاباتی «سالم با صیانت از آرای مردم» است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه افزود : محل شعب اخذ رای بدون تغییر محسوس همانند انتخابات دوره پیشین اسفندماه است و لازم است هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان با حضور در محل شعب اخذ رای، امکانات شعب را از هر نظر با ادارات و متولیان محل شعب بررسی کنند.

محقق زاده اضافه کرد: ۹۰شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ سیار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آماده شده است.

وی بیان کرد : تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج شهرستان کارکنان دولت در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری لغو و طبق قانون ویژه انتخابات تمام سازمان‌ها و ادارات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظف هستند در پشتیبانی از این رویداد مهم امکانات خود را تا انتخابات در اختیار قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد: برای ایران می آییم

کهگیلویه وبویراحمد ۳۵ هزار رای اولی در انتخابات ریاست جمهوری دارد

فضای داغ انتخابات ریاست جمهوری در تابستان گرم کهگیلویه و بویراحمد

نظر شما