شناسهٔ خبر: 68017790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

پروژه‌های گردشگری نیمه‌تمام سرعین تعیین تکلیف می‌شود

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندار سرعین موظف شده تا پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری سرعین را شناسایی و نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احد بیوته عصر شنبه در مراسم افتتاح نمایندگی مجموعه گردشگری دروازه صلح ملل در اردبیل، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی حق ندارند به خاطر منافع خود اجرای پروژه‌ها را معطل کرده و یا بلاتکلیف به حال خود رها کنند.

وی نمونه این پروژه معطل مانده را ساری‌سویی در سرعین اعلام کرد و گفت: باید این پروژه گردشگری در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شده و زمینه تکمیل و راه‌اندازی آن فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر بی‌برنامه در این استان به درد نمی‌خورد و ما چنین مدیری را نمی‌خواهیم، تصریح کرد: حتی مدیرانی که در سطح کشور نسبت به این استان دلسوز نبوده و تنها در قول و سخن وعده بدهند، مورد پذیرش ما نبوده و ما از مدیران با برنامه و تحول‌آفرین در میدان عمل استقبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید فرهنگ حمایت از سرمایه‌گذاران را در اشکال مختلف به نمایش گذاشت و مانیز به نوبه خود باید در خدمتگزاری همه‌جانبه به فعالان حوزه کار، تلاش و سرمایه‌گذاری آستین همت بالا زده و وارد میدان شویم.

بیوته اضافه کرد: در نقطه مقابل مسئولان و مدیرانی که بخواهند چوب لای چرخ تولید بگذارند در تیررس نظارتی ما قرار دارند و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا چنین حرکتی مانع جدی در مسیر توسعه و تحول استان ایجاد کنند.

وی بیان کرد: به دور از شعارزدگی ما نیازمند ارائه برنامه و طریق درست، صحیح و عملیاتی هستیم و باید در این بخش به وعده‌های داده شده در سریع‌ترین زمان عمل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس سعی خواهیم کرد تا به عنوان اولین نماینده استان در این کمیسیون پشتیبانی‌های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه میراث فرهنگی انجام دهیم تا بسیاری از هدف‌گذاری‌ها در حوزه فرهنگ به ثمر بنشیند.

نظر شما