شناسهٔ خبر: 67352126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هم افزایی مطلوب دستگاه های اجرایی استان مازندران در راستای اجرای رزمایش شهیدجمهور و شهدای راه خدمت

فرمانده سپاه کربلا عمده هدف اجرای این رزمایش را نمایش زحمات دولت مردمی شهید رئیسی خواند که چه اقدامات شایسته ای برای مردم انجام داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش شهید جمهور گفت: به میمنت ایام عید غدیر و همچنین در ایام اربعین شهدای خدمت، اختتامیه رزمایش شهدای خدمت در مجموعه سالن غدیر سپاه استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این رزمایش از تاریخ ۲۶ الی ۳۱ خرداد ادامه داشته، حدود ۱۸ اداره کل در این رزمایش با زیرمجموعه هایشان یعنی ۲۶۰ دستگاه اجرایی با ۱۲۰۰ مهندس جهادی و انقلابی شرکت داشته که حدود ۱۷۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

فرمانده سپاه کربلا عمده هدف اجرای این رزمایش را نمایش زحمات دولت مردمی شهید رئیسی خواند که چه اقدامات شایسته ای برای مردم انجام داده اند.

سردار مسلمی از تجلیل دستگاه های اجرایی که فعالانه در میدان بودند خبر داد و افزود: آبفای استان، مخابرات، اداره گاز استان، راه و شهرسازی، راهداری و در حوزه بهداشت و درمان دستگاه‌های بسیار زیادی در اینجا سهم داشتند که امروز اختتامیه آن، با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده است.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم بتوانیم برای همیشه و بصورت مستمر خدمتگزار واقعی مردم باشیم و این امر به ما ثابت شده که در طول ۴۶ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، هرکسی برای مردم، کنار مردم و با مردم بوده، عزت پیدا کرده است و ان شاءالله ماهم بتوانیم عاقبت خوبی داشته باشیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.

نظر شما