شناسهٔ خبر: 67352060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهروندان تهرانی تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان خواست که تخلفات در ایام تبلیغات و قبل و حین رای‌گیری را به ستاد انتخابات کشور گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید عباس جوهری روز دوشنبه در گفت وگویی با بیان اینکه تاکنون تخلفی از ستادهای انتخاباتی نامزدها در این استان گزارش نشده است، گفت: به طرفداران همه کاندیداها تاکید می‌شود در ایام تبلیغات از تخریب دیگران که منجر به درگیری در ستادها شود خودداری کنند.

وی در ادامه از شهروندان تهرانی درخواست کرد که اگر تخلفی را چه در قبل انتخابات و چه در حین انتخابات شاهد بودند به بازرسی انتخابات با شماره ۴۵۵۰۰ تماس بگیرند و نکات خود را مطرح کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

شهروندان تهرانی تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

جوهری با تاکید بر آمادگی ستاد انتخابات استان تهران در روز انتخابات اظهار کرد: هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تشکیل شده و تعیین شعب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تعرفه‌های مورد نیاز تهیه و تحویل مجموعه ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها شده و همه مقدمات کار برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است.

رییس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: تبلیغات انتخابات طبق اعلام ستاد انتخابات کشور تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن هر گونه تبلیغات ممنوع است.

شهروندان تهرانی تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

جوهری با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو تنها ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی برای رای دادن قابل قبول است، افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد با پنج مدرک هویتی می‌توانند رای دهند اما در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور فقط شناسنامه و کارت ملی برای شرکت در انتخابات قابل قبول است.

وی با بیان اینکه انتخابات روز جمعه به صورت دستی برگزار می‌شود، اضافه کرد: درخواست و خواهش ما از مردم اینکه حتی‌المقدور با کارت ملی برای رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما