شناسهٔ خبر: 67417424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران:

آتش‌نشانان تامین‌کننده ایمنی شعب اخذ رای هستند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان تامین‌کننده ایمنی در شعب اخذ رای هستند، گفت: همه نیروهای آتش‌نشان در ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حالت آماده‌باش کامل برای حفظ ایمنی و امنیت شهروندان هستند.

صاحب‌خبر -

قدرت‌الله محمدی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شعبه اخذ رای در مسجد الرسول (ص)‌ شهرک غرب افزود: بار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای پاسخ محکمی به دشمنان دادند. روز جمعه هشتم تیرماه اتحاد و همدلی ایرانیان به جهانیان ثابت شد و پیام این حضور این است که ملت پای این انقلاب و کشور هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان در همه شعب اخذ رای حضور دارند و بر ایمنی کامل صندوق‌های اخذ رای نظارت کافی دارند و این استقرارها تا پایان فرایند انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی تهران بزرگ همپای دیگر برگزارکنندگان انتخابات در ۱۳۸ ایستگاه به صورت آماده‌باش کامل است اظهار کرد: امروز همپای مردم ایران آتش‌نشانان نیز به صحنه آمدند و در این حماسه عظیم در کنار مردم شرکت کردند.

محمدی افزود: آتش‌نشانان بار دیگر نشان دادند که دشمنان را یکبار دیگر ناامید کردند و به عقب راندند. این تجلی و حضور عظیمی را که امروز مشاهده می‌شود بخش کوچکی از جامعه آتش‌نشانان است که همیشه در کنار مردم بوده‌اند چون آنان مردمی، امدادی و در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم پایان این رای‌گیری نام هر فردی که از این صندوق بیرون آمد و تعیین تکلیف شد باعث شود بتواند در سریع‌ترین زمان مشکلات مردم را حل کنند و راه‌گشای مشکلات مردم باشند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای پایتخت و دیگر مناطق استان تهران نیز آغاز شد.

عباس جوهری، رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۴۲ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رای دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

نظر شما