شناسهٔ خبر: 67351563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مردم با مشارکت گسترده در انتخابات دین خود را به خون پاک شهدا ادا می کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم همیشه در صحنه این استان با مشارکت گسترده در انتخابات، دین خود را به نظام اسلامی و به خون پاک شهدا در حفظ و حراست از ایران اسلامی ادا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در آئین تحویل جهیزیه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسب عید غدیر در اراک اظهار کرد: بزرگترین نعمتی که امروز به ملت ایران اعطا شده است، نعمت داشتن حکومت اسلامی است، بنابراین باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و از جان و دل همواره از آن صیانت کنیم.

وی افزود: ایران امروز قدرت بلامنازع منطقه است و به سوی تبدیل شدن به یک قدرت جهانی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است تصریح کرد: پیام ملت ایران اسلامی در این انتخابات به دنیا این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده‌ایم و جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت خواهیم داد.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه این استان با مشارکت گسترده در انتخابات، دین خود را به نظام اسلامی و به خون پاک شهدا در حفظ و حراست از ایران اسلامی ادا کنند.

وی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت دهه بسیار مبارک و با عظمتی است ادامه داد: روز عید غدیر عید گمشده بشریت و عدالت است و امروز به وضوح شاهد هستیم که بی عدالتی در جهان با جنایت‌های رژیم صهیونیستی و غاصبان دنیای امروز بیداد می‌کند.

امام جمعه اراک افزود: عید غدیر، عید امامت و عید عدالت است، چراغی که خداوند روشن کرده است، چراغ عاطفه و انسانیت است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه انفاق و احسان در راه خداوند مکتب پیامبران و اهل بیت علیهم السلام است گفت: در دوران کرونا، با اتحاد و همدلی کمک‌های مومنانه به بهترین شکل با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب، کمک به ترویج ازدواج, کمک به تهیه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و کمک به تشکیل خانواده است که در سال‌های اخیر با همکاری بخش‌های مختلف و به ویژه کمیته امداد انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز در شب عید سعید غدیر کاری ارزشمند با کمک کمیته امداد در حال انجام است، فرهنگ انفاق، فرهنگ اهل بیت و میراث اهل بیت علیهم السلام است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: مکتب غدیر، مکتب انفاق و مکتب حضرت خدیجه (س) است که تمامی ثروت خود را در راه اسلام اهدا کرد.

وی گفت: تاکید بر اصل توانمندسازی منطبق باسیاست‌های مقام معظم رهبری از اولویت‌های کمیته امداد باشد، امروز خوشبختانه کمیته امداد در بخش‌های مختلف در مسیر توانمندسازی مددجویان تلاش می‌کند.

امام جمعه اراک افزود: امروز بسیاری از خانواده‌ها که در گذشته مددجو بودند توانمند هستند و خود از سرداران توانمندسازی می‌باشند.

آیت الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون شهیدپرور است، یاد شهدای غزه و فلسطین، تمام شهدا، رئیس جمهور شهید و همراهانش را گرامی می‌داریم.

نظر شما