شناسهٔ خبر: 67350323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حریق گسترده در جنوب «سئول»؛ ادامه تلاش‌ها برای مهار آتش و نجات حادثه‌دیدگان

مقام‌های کره جنوبی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه تولید باتری لیتیومی در جنوب سئول، پایتخت این کشور خبر داده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مقام‌های کره جنوبی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه تولید باتری لیتیومی در جنوب سئول، پایتخت این کشور خبر داده‌اند.

مقامات گفته‌اند حریق هنوز به طور کامل مهار نشده و این حادثه تاکنون یک فوتی داشته است. همچنین از وضعیت ۲۱ نفر دیگر که هنگام وقوع حادثه داخل کارخانه بوده‌اند، هنوز اطلاعی در دست نیست.

مسئولان آتش‌نشانی می‌گویند: در تلاش برای کنترل حریق هستیم تا بتوانیم ماموران خود را به داخل کارخانه بفرستیم و این افراد را پیدا کنیم.

آنها تاکید کردند با رعایت نکات ایمنی برای حفظ جان آتش‌نشان‌ها، این عملیات را پیش خواهند برد تا افراد گرفتار شده داخل کارخانه را نجات دهند.

این گزارش حاکیست، فرد متوفی در لحظه وقوع آتش‌سوزی دچار ایست قلبی شده است. همچنین برخی منابع خبری گزارش کردند تعدادی مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال یکی از آنها وخیم است.

به گزارش شینهوا به نقل از خبرگزاری رسمی «یونهاپ» - کره جنوبی - آتش سوزی حدود ساعت ۱۰:۳۱ صبح امروز (دوشنبه) به وقت محلی در یک کارخانه ابتداییِ تولید باتری لیتیومی در شهر «هواسئونگ»، حدود ۴۵ کیلومتری جنوب سئول، رخ داد.

مقامات آتش نشانی، ۱۴۵ آتش نشان و ۵۰ دستگاه تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام کردند اما به دلیل دشواری در خاموش کردن شعله باتری‌های لیتیومی، همچنان در تلاش برای مهار کامل آتش هستند.

<div id="video-display-embed-code_1712346" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/795005/1712346?width=400&height=300"></script></div>
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما