شناسهٔ خبر: 67349497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهادت انگيزه مدافعان وطن را بيشتر مي کند/خاک خوزستان با شهيد و شهادت مانوس است

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان خوزستان گفت: شهادت انگيزه مدافعان وطن را بيشتر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاري بسیج خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمين يدالله گوهري در مراسم وداع با شهيد مدافع امنيت کامران مسعودي تبار که در شهرستان شادگان برگزار شد، اظهار داشت: خاک پاک خوزستان با شهيد و شهادت مانوس است؛ خوزستان مهد شهادت، ايثار و افتخار بزرگمرداني‌ است که با اهداي جان خويش پرچم اسلام و ايران را برافراشته نگه داشتند و ان‌شاالله به دست امام عصر(عج) خواهند داد.

وي افزود: امروز ما در غم از دست دادن مجاهدي جان برکف و في سبيل الله که براي امنيت مردم جان عزيز خودش را اهدا کرد جمع شديم تا به او بگوييم خوشا به سعادتت شهيد کامران مسعودي تبار که به خيل شهدا پيوستي.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان خوزستان با بيان اينکه پايان ماموريت نيروهاي انتظامي شهادت است، عنوان داشت: کارکنان پليس آن روزي که اين لباس مقدس را بر تن کردند با مردم عزيز ايران پيمان بستند که تا پاي جان براي دفاع از امنيت هستند.

وي افزود: شهادت انگيزه مدافعان وطن را بيشتر خواهد کرد و کساني که بزدلانه و ناجوانمردانه اين مصيبت را بر ما وارد کردند بدانند به فضل الهي برابر قانون همرزمان شهيد از آنها انتقام سختي خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمين گوهري بيان داشت: به شما مردم اطمينان مي‌دهيم تا پاي جان براي حفظ آرامش و امنيت خواهيم بود و شهادت ما را  با انگيزه‌تر خواهد کرد.
وي اذعان داشت: فرهنگ ايثار و شهادت براي ما افتخار و در ايران اسلامي امنيت ساز است.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان خوزستان با بيان اين‌که امروز عيد ما با خون شهيد پررنگ‌تر شده است، عنوان داشت: امروز در اين هواي گرم و در آستانه عيد ولايت و امامت شهيدي را بدرقه مي‌کنيم از شيعيان اميرالمومنين که براي حکومت علوي جان خود را داده است.

 

نظر شما