شناسهٔ خبر: 67349394 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در خیابان پیروزی خبر داد و گفت: این انفجار به علت نشت گاز شهری بوده و منجر به سوختگی یک نفر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان طبرسی، خیابان پیروزی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۴ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

­این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه ده واحدی بود که در طبقه پنجم این ساختمان، ۳ واحد به وسعت حدودا ۱۷۰ متر وجود داشت و انفجار شدیدی در یکی از این واحد‌های طبقه پنجم اتفاق افتاده بود.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه انفجار منجر به تخریب تمامی سقف‌ها و دیوار‌ها و شکستن شیشه پنجره‌های این طبقه شده بود، گفت: مقدار زیادی از بتن و قطعات ناشی از تخریب دیوار‌ها و سقف‌ها بر روی سطح معابر ریخته شده و به دو دستگاه خودروی تیبا و پژو ۴۰۵ خسارت وارد کرده بود.

­ملکی افزود: شدت انفجار به قدری بود که به شیشه‌های ساختمان‌های اطراف هم خسارت وارد کرده بود.

­این مقام مسئول گفت: ۳ طبقه این ساختمان بر اثر انفجار دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بودند، آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، عملیات جستجو و کمک برای خروج افرادی که در داخل ساختمان بودند، آغاز کردند.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان موفق شدند، ۱۵ نفر از ساکنان را به فضای امنی در بیرون از ساختمان منتقل کنند، افزود: در این حادثه یک خانم حدودا ۴۲ ساله در طبقه پنجم دچار سوختگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

­ملکی با اشاره به اینکه آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری و آتش را خاموش کردند، گفت: عملیات پس از حدودا دو ساعت به پایان رسید.

­وی افزود: کارشناسان آتش نشانی، علت حادثه را نشت گاز شهری و ایجاد شدن شعله و جرقه اعلام کردند.

انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی در شرق تهران

نظر شما