شناسهٔ خبر: 67348213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اقدامات شایسته سپاه کربلا در زمینه تامین زیرساخت های مربوط به ورزش در استان مازندران

به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، خانه کشتی بسیج استان مازندران با حضور سردار سليماني "رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور" در شهرستان ساری افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، خانه کشتی بسیج استان مازندران با حضور سردار سليماني "رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور" در شهرستان ساری افتتاح شد.

 سردار سليماني در حاشیه این آئین ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: اقدامات خوبی در این استان درزمینه سرمایه گذاری در زیرساخت های مربوط به ورزش به خصوص کشتی انجام شده است.

 وی افزود: مازندران فرزندان بااستعداد بسیار قابل توجه برای به منصه ظهور رساندن قدرت پهلوانی و قهرمانی را در روی تشکهای کشتی داشته و در جهان آوازه دارد به همین منظور برنامه ریزی شده که بسیج در هر شهرستانی، یک سالن را مجهز به تشک کشتی و سایر الزامات کند تا نوجوانان و جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند و امروز بزرگترین این سالن در شهرستان ساری به مناسبت عید غدیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 سردار سليماني ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که همکاری کردند و به ویژه پیگیری های جهادی فرمانده سپاه کربلا، بیان داشت: ان شاءالله به مردم عزیز این اطمینان را بدهیم که بسیج در زمینه توسعه زیرساخت های ورزش برای استفاده فرزندانشان در خدمت آنها خواهد بود و تلاش خواهد شد این مسیر در استان گسترش پیدا کند.

نظر شما