شناسهٔ خبر: 67347797 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصاویری جدید از اولین پیکاپ چری منتشر شد

صاحب‌خبر -

اخیرا تصاویری جدید از اولین پیکاپ چری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده که به‌نظر می‌رسد نشانگر طراحی نهایی این خودرو باشند.

در شرایطی که از آغاز سال جاری میلادی و همزمان با اوج‌گیری حدس و گمان‌ها درباره ساخت اولین پیکاپ چری، رسانه آمریکایی کاراسکوپس تصاویری رندر شده‌ای از این محصول منتشر کرده بود، حالا در جدیدترین اخبار خودرو تصاویر جدیدی از پیکاپ چری توسط رسانه‌های چین منتشر شده است.

تصاویر جدید اولین پیکاپ چری لو رفت

تصاویر جدید منتشر شده از پیکاپ چری، ظاهر یک مدل نهایی و تولید انبوه را دارند و می‌توانند حاکی از طراحی اصلی خودرو باشند. بر این اساس باید گفت که این خودرو در بخش طراحی ظاهری در جلو و طرفین، شباهت قابل توجهی با تیگو 9 دارد. از طرفی گفته می‌شود که نخستین پیکاپ چری با برند جیکو عرضه خواهد شد.

اولین بار در آخرین روزهای سال 2022 بود که معاون اجرایی چری اینترنشنال از برنامه‌های این خودروساز چینی جهت توسعه یک پیکاپ پرده برداشت. در همان زمان اعلام شد که چری قصد دارد پیکاپ خود را در چندین مدل مختلف با شاسی یکپارچه و پیشرانه پلاگین هیبریدی عرضه کند. از سویی و بر اساس اطلاعات پیشین، این پیکاپ یک نسخه تمام برقی هم خواهد داشت، اما مدل‌های بنزینی آن برای صادرات توسعه خواهند یافت.

نمای عقب پیکاپ چری نمای عقب پیکاپ چری

در آغاز کار، چری برای پیش بردن فرآیند تولید پیکاپ خود، همکاری با برند ZX را شروع کرد و در آگوست 2023 نیز تصاویری از مدل‌های آزمایشی زد ایکس ویشی 1986 با برند چری در کارخانه‌های این شرکت منتشر شد.

در آغاز سال 2024 و در شرایطی که گمانه‌زنی‌ها درباره پیکاپ چری ادامه داشت، رسانه آمریکایی معتبر کاراسکوپس نیز رندرهایی از این خودرو منتشر کرد. بر اساس این رندرها، طراحی پیکاپ چری ترکیبی از کراس‌اوورهای هیوندای توسان و تیگو 7 پرو هیبریدی به‌نظر می‌رسید.

با وجود این و با انتشار تصاویری جدید از اولین پیکاپ چری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های چین، مشخص شد که نمای خارجی این خودرو بر خلاف رندرهای آمریکایی به محصولات جدیدتر این شرکت مانند تیگو 9 یا جیکو 8 شباهت بیشتری دارد.

خوب است بدانید مدیران چری اولین پیکاپ خود را رقیب اصلی فورد رنجر در بازار معرفی کرده‌اند. در پایان شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی پیکاپ فوتون G7 بنزینی اتوماتیک و پیکاپ کلوت برقی در گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط
مطالب بیشتر در گجت نیوز:
مرسدس بنز AMG S 63 E منصوری با پیشرانه 950 اسب بخاری، یک ابرخودرو است نخستین تصاویر رندر نسل جدید نیسان ماکسیما منتشر شد کایی کونلون iHD، شاسی بلند جذاب زیرمجموعه جدید چری با قیمت زیر 1 میلیارد تومان معرفی شد خودرو برقی جدید کره شمالی، چینی از آب درآمد

نظر شما