شناسهٔ خبر: 67347506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار بر پای کاربودن مسئولان در برگزاری باشکوه انتخابات

استاندار بر پای کار بودن مسئولان و فرمانداران برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید استاندار بر پای کاربودن مسئولان در برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آقای قناعت در ستاد انتخابات استان گفت: همه مسئولان و فرمانداران برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان پای کار باشند و برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور  شاخصهای مهم  اجرای دقیق و صریح قانون و امانتداری از رای مردم، شفافیت و صداقت را به طور جد مد نظر بگیرند.

آقای قناعت همچنین با بیان اینکه همه دنیا به خصوص رسانه‌های معاند چشمانشان به این انتخابات است افزود: آنچه در این دوره از انتخابات بسیار مهم و حیاتی است سلامت، امنیت ، رقابت و مشارکت حداکثری است تا باز هم اقتدار، ابهت، انسجام ملی و پشتوانه مردمی نظام به دنیا نشان داده شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات دور قبل مردم خراسان جنوبی به مانند همیشه با مشارکت بالا، ولایتمداری و پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کردند، گفت: باید با تقویت زیرساخت‌ها و تلاش جمعی کمک کنیم در این دوره هم خراسان جنوبی در همه شاخص‌ها به خصوص مشارکت حداکثری بدرخشد.

رئیس ستاد انتخابات استان هم در این جلسه بر لزوم حفظ بیطرفی مجریان تأکید کرد و  افزود: رأی‌گیری در پادگان‌ها و زندان‌ها فقط با مدرک هویتی کارت ملی یا شناسنامه انجام خواهد شد.
سید محمدرضا طالبی در پایان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبرداد و گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.
در این جلسه همچنین آخرین اقدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات همچون تامین ملزومات و تجهیزات، آموزش، پشتیبانی، اطلاع رسانی و هماهنگی بین دستگاهی مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

نظر شما