شناسهٔ خبر: 67346776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

409 فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان زنجانی از صندوق ولایت پرداخت شد

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال 409 فقره تسهیلات حمایتی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

409 فقره تسهیلات حمایتی به مددجویان زنجانی از صندوق ولایت پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، روح اله صالحی اظهارداشت: کمیته امداد در سال 1395 مجوز تاسیس صندوق امداد ولایت را با هدف پرداخت تسهیلات به مددجویان را از بانک مرکزی دریافت کرد و از سال ۹۶ کار این صندوق در سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: در زنجان نیز صندوق امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 409 فقره تسهیلات از طریق این صندوق پرداخت شده است، اضافه کرد: این تسهیلات از طریق تخصیص منابع صندوق و سپرده گذاری خیرین و بانکی پرداخت شده است.

صالحی رقم تسهیلات پرداختی را 82 میلیارد و 563 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است.

وی بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

فاطمه عسگری 

نظر شما