شناسهٔ خبر: 67346713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس | مهربانی شگفت‌انگیز رونالدو؛ مسی شکست می‌خورد!

بدون شک کریستیانو از بیشترین محبوبیت در بین تماشاگران یورو 2024 برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در زمان انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان، به نظر می‌رسید که افول دوران حرفه‌ای این ستاره پرتغالی بسیار نزدیک است، زندگی این ابرستاره به سرعت به سوی چهل سالگی پیش می‌رود و تنها آرزوی او یک بازنشستگی سریع و البته پر زرق و برق است.

به گزارش ورزش سه، با این حال، اتفاقات صورت گرفته در داخل و خارج زمین نشان دهنده این است که برنده 5 توپ طلا نه تنها فرم خود را از دست نداده، بلکه در مقایسه با لیونل مسی، دارای هاله‌ای جادویی است که نه تنها بزرگسالان زیادی را جذب می‌کند، بلکه طرفداران جوان نیز به سمت او می‌آیند.

اما بالاخره کریستیانو زمانی به عنوان متکبرترین بازیکن جهان شناخته می‌شد که حتی امکان نداشت یک هوادار کنار او بایستد. با این حال، در طول رقابت‌های قهرمانی اروپا در آلمان، همه چیز وارونه شده و نگاه عموم به این ستاره تغییر کرده است.

2047209

عکس‌ها و فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد که در آن رونالدو با پسری که در حال دویدن در زمین است، عکس سلفی می‌گیرد که به‌خاطر عکس با اسطوره‌های، از برخورد نیروهای امنیتی هیچ ترسی نداشت. او در این عکس چنان لبخندی می‌زند که انگار از صمیم قلبش از ملاقات با چنین جیمی جامپی رضایت دارد و تمام دندان‌هایش در این عکس نمایان می‌شود.

همچنین ویدیویی از کودک‌هایی که همراه بازیکنان پرتغال به زمین رفته‌اند تا آماده بازی مقابل ترکیه شوند، نشان می‌دهد که آن‌ها چطور از ملاقات با رونالدو خوشحال هستند و از رفتار او احساس آرامش دریافت می‌کنند.

2047211

در چنین روزهایی بادیگارد لیونل مسی فقط منتظر این است که یک هوادار از چند متری این بازیکن عبور کند و آنچنان با جیمی جامپ‌ها برخورد کند که نیازمند مراجعه به بیمارستان شوند.

نکته این است که چقدر سریع همه چیز در دنیای فوتبال تغییر می‌کند، جایی که از نفرت به عشق فقط یک قدم کوچک فاصله است. لیونل مسی شبیه به یک جام مقدس شده که دسترسی به آن به هر بهانه‌ای ممنوع است.

با این مسیری که مسی در پیش گرفته، به زودی به جایی می‌رسد که حریفانش حتی نتوانند بعد از بازی با او پیراهن عوض کنند!

اشتباه اطرافیان مسی این است که هر اقدامی از سوی هواداران را خطرناک و مضر می‌بینند که همین به شدت به شهرت مرد متواضعی که زمانی شیرین‌ترین بازیکن فوتبال جهان به نظر می‌رسید، آسیب می‌رساند.

در بازی دور دوم مسابقات قهرمانی اروپا، کریستیانو با استوک‌هایی که نام "ماتیلدا" با حروف کوچک روی آن چاپ شده بود، بازی کرد. رونالدو برای نیمه دوم کفش‌هایش را عوض کرد. او این کار را به درخواست برونو فرناندز انجام داد، چون نام دختر برونو، ماتیلدا، روی آن‌ها چاپ شده بود. با همین استوک‌ها او پاس گل دوم را به برونو فرناندز داد. چرا او نتواند نقش بابا نوئل را بازی کند؟

258 258

نظر شما