شناسهٔ خبر: 67346336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن غدیر و آزادی ۵۸ زندانی جرائم غیر عمد مالی

مراسم جشن غدیر به همراه آزادسازی ۵۸ زندانی جرایم غیرعمد در صداوسیمای استان اردبیل برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل این زندانیان به همت ستاد دیه استان و خیرین و مشارکت همکاران صداوسیما با تولید برنامه‌های مختلف با هدف ترویج فرهنگ مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند.

صداوسیما مرکز اردبیل با هدف جلب و مشارکت خیرین برای آزادسازی زندانیان برنامه‌های مختلفی به ویژه در ماه مبارک رمضان تهیه و پخش کرده‌است
دکتر لطیفی مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل با تشکر از زحمات همکاران صداوسیما که با تولید برنامه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا فرهنگ مشارکت مردم و خیرین در بحث آزادسازی زندانیان را افزایش دهند، گفت: در کنار تولید برنامه‌های مختلف و افزایش مشارکت مردم در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد باید در معرفی خیرین استان نیز بیش‌ازپیش تلاش شود.
وی وجود خیرین استان را نعمت بزرگ دانست و افزود: قدردان زحمات خیرین هستیم چراکه با مشارکت خیرین در کار‌های خیر، روحیه انفاق، از خودگذشتگی و ایثار در جامعه بیشتر می‌شود.
در ادامه خدادادی معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به تولیدات صداوسیما در این خصوص گفت: با تولیدات صداوسیما و مشارکت خیرین در ۳ ماهه اول سال جاری شاهد افزایش تعداد نفرات آزاد شده از زندان‌های استان هستیم.
در پایان این مراسم از یاوران ستاددیه استان در صداوسیمای استان اردبیل تجلیل شد.

<div id="video-display-embed-code_11246175"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267221/11246175?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما