شناسهٔ خبر: 67346199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تا تابستان سال ۱۴۰۴

افزایش ۱۰۰ درصدی توان نیروی برق شهرستان رضوانشهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای گیلان از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست موقت برق شهرستان رضوانشهر با ۷۰ میلیاردتومان اعتبار، تابستان سال آینده خبر داد. ب

صاحب‌خبر -

افزایش ۱۰۰ درصدی توان نیروی برق شهرستان رضوانشهربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمود دشت بزرگ در نشست با فرماندار رضوانشهر گفت: با اقدامات انجام شده، تا تابستان سال آینده، ظرفیت پست موقت ۶۳ به ۲۰ کیلوولت رضوانشهر با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، از ۱۵ مگاولت آمپر به ۳۰ مگاولت آمپر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مشکل ضعف برق شهرستان رضوانشهر با افزایش ظرفیت این پست برطرف خواهد شد افزود: برای اجرای مرحله‌ی دوم ارتقای ظرفیت پست موقت ۶۳ به ۲۰ کیلوولت رضوانشهر به ۶۰ مگاوات آمپر و تبدیل آن به پست دائمی به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اجرای خط انتقال نیروگاه پره سر به رضوانشهر، افزود: خط انتقال ۴ مداره نیروگاه پره سر به شهرستان رشت با هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان هزینه تا پایان تیرماه امسال تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای گیلان گفت: پس از ارزیابی کارشناسان ، به کشاورزانی که زمین‌های آن‌ها در مسیر اجرای این خط انتقال قرار دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت پرداخت می‌شود.

سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوانشهر هم در این نشست با قدردانی با تلاش‌های متخصصان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای اجرای این طرح گفت: با اجرای خط انتقال ۴ مداره نیروگاه پره سر به شهرستان رشت و افزایش ظرفیت پست موقت رضوانشهر مشکل ضعف برق مشترکان شهرستان رضوانشهر برطرف خواهد شد.

وی از مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان خواست پرداخت خسارت به کشاورزان را از الویت‌های این طرح قرار داده و تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم این شهرستان انجام دهند.

نظر شما