شناسهٔ خبر: 67496882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ظریف در جمع مردم یاسوج مطرح کرد

دردهای مشترک جامعه با هماهنگی و تعامل همه گروه‌ها و سلایق درمان می‌شود

وزیر امور خارجه دولت روحانی گفت: جامعه برای درمان دردهای مشترک، نیازمند تعامل بین همه گروه‌ها اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جواد ظریف، صبح امروز_ چهارشنبه، سیزدهم تیر_ در همایش حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلی شهر یاسوج خطاب به مردم کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سلام به نوادگان آریوبرزن، درود بر بزرگان این شهر، درود بر نماینده ولی‌فقیه که این مکان را در اختیار ما قرار داد.

وی افزود: شما مردم قهرمان این دیار هستید، این مرز و بوم در طول هزاران سال تاریخ پر افتخار خود، با استقامت، بلندنظری و نگاه آینده‌نگر شما روی پای خود ایستاده است، متجاوزین به این سرزمین حمله کرده‌اند ولی هیچ‌گاه نتوانسته‌اند شما را مغلوب خود کنند.

ظریف گفت: مردم ما بزرگ‌ترین سرمایه‌های این مرز و بوم و بزرگ‌ترین فرصت این مرز و بوم هستند، فرصت را در قفس نگه نمی‌دارند، به فرصت باید اجازه شکوفایی بدهیم، نه اینکه او را محدود کنیم و زیر فشار تحریم فرو بیاوریم، که هیچ‌گاه هم فرو نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: زنان ما آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، آینده‌سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد، جوانان آینده ما هستند، نباید این جوانان را با فیلتر کردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد.

وزیر دولت روحانی خاطرنشان کرد: پزشکیان اعلام کرده‌است گشت ارشاد و فیلتر اینترنت را نمی‌پذیرد، کرامت زنان را پاس خواهد داشت، او اعلام کرده‌است آمده‌ ام پای این مردم بایستم و دست کاسبان تحریم را کوتاه خواهم کرد و ما به او آری خواهیم گفت، ما آمده‌ ایم تا یک حکومت وحدت ملی تشکیل دهیم، از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، همه در دولت پزشکیان حضور خواهد داشت، تنها ملاک و میزان برای پزشکیان صداقت، پاک‌دستی و عقلانیت است.

وی گفت: ما با دروغ و دغل و فریب دشمن هستیم، ولی با یکدیگر دشمن نیستیم، ما هیچ‌گاه برای هم‌وطن خود از کلمه «مرگ» استفاده نمی‌کنیم، شعار ما زنده باد مخالف من است، نه مرگ بر این و آن و این می‌تواند آینده درخشانی را برای این کشور رقم بزند.

ظریف افزود: اعم از نگرش سیاسی، امروز اصولگرایانی داریم که در کنار مسعود پزشکیان قرار گرفته‌اند، افرادی از ستاد قالیباف را داریم که در تیم پزشکیان فعالیت می‌کنند، چون می‌دانند انتخابات روز جمعه چقدر برای آینده ایران اهمیت دارد، ما با نگاه به آینده نه گذشته، برای بهبود شرایط، برای رفع تحریم‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این درد مشترک هرگز جدا، جدا درمان نمی‌شود، این درد باید با هماهنگی اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل درمان شود و ما بتوانیم کسانی را که جز تحریم و تحقیر و بیچارگی برای این کشور نداشتند، روز شنبه به خانه بفرستیم.

وزیر امورخارجه دولت روحانی خاطرنشان کرد: این هدف وادادگی در برابر غرب نیست، این هدف استقامت برای حقوق مردم است، ما امت میانه‌ایم، تندروی نشانه ضعف است، میانه‌روی نشانه خودباوری است.

وی افزود: ما امت میانه‌ایم و پیامبر بر ما گواه است که همواره در راه مستقیم ایران دوستی به همه اقشار، زنان، مردان، روستاییان، بازنشستگان، معلمان و به همه احترام بگذاریم، ما نمی‌خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی و زیر پرچم پرافتخار ایران هستیم.

دردهای مشترک جامعه با هماهنگی و تعامل همه گروه‌ها و سلایق درمان می‌شود

دردهای مشترک جامعه با هماهنگی و تعامل همه گروه‌ها و سلایق درمان می‌شود

دردهای مشترک جامعه با هماهنگی و تعامل همه گروه‌ها و سلایق درمان می‌شود

دردهای مشترک جامعه با هماهنگی و تعامل همه گروه‌ها و سلایق درمان می‌شود

نظر شما