شناسهٔ خبر: 67346136 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در هفته گذشته انجام شد

برقراری بیش از ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

‌رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته این مرکز پاسخگوی بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بود، گفت: بیشترین گروه درخواست شهروندان از سامانه ۱۳۷ مربوط به دریافت شماره تلفن شرکت‌های خدمات‌رسان با حدود ۸۰۰ تماس بوده است.

صاحب‌خبر -

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۷۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند که موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: ۳۸۰۰ تماس درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند، از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ پیام در قالب سامانه خودکار یا تماس همکاران در حوزه بازخورد پیگیری شد و نظرسنجی از شهروندان نسبت به پیگیری همکارانم در سطح انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته بیشترین درخواست شهروندان از سامانه ۱۳۷ دریافت شماره تلفن شرکت‌های خدمات‌رسان با حدود ۸۰۰ تماس بود، گفت: شرکت آب‌وفاضلاب رتبه نخست را داشته و حدود ۲۵۵ تماس مربوط به حوادث آب و موضوعاتی نظیر سم‌پاشی برای سوسک‌های فاضلابی بوده است.

رفیعی ادامه داد: ۱۸۰ تماس به پلیس ۱۱۰ ارجاع داده شده برای مواردی از جمله پارک نامناسب خودرو و نارضایتی شهروندان از نگهداری حیوانات در منازل و ۱۴۱ تماس به شرکت برق ارجاع داده شد که مربوط به روشنایی معابر و هرس شاخه درختان که درگیر با شبکه برق و خطرساز بودند انجام شد.

نظر شما