شناسهٔ خبر: 67345282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای غرب استان تهران با حضور وزیر ارتباطات

طرح بزرگ فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای استان تهران،شهرهای فردوسیه، شاهدشهر، گلستان و چهاردانگه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهریار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح طرح بزرگ فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان تهران شهرهای فردوسیه، شاهد شهر، گلستان و چهاردانگه با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در سالن اجتماعات شهر فردوسیه برگزار شد.

در این مراسم استاندار تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل حوزه استانداری، فرماندار شهریار، امام جمعه شهریار، شهردار و جمعی از مسئولان شهری و استانی حضور داشتند.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ارتباطات بخشی از زندگی بشریت است و ابزارهای ارتباطی مورد نیاز بوده و سهمی در زندگی به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: تحول بنیادی در حوزه ارتباطات روی داده و حجم انتقال بالای اطلاعات و سرعت بالا و ایجاد امنیت اطلاعات موجب شده طرفیت جدیدی در این بخش به‌وجود آید.

استاندار تهران با اشاره به تحولات و افتخارات دولت سیزدهم تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌های مهم در استان تهران به‌ویژه در شهرهای با جمعیت بالا این فرصت فراهم می‌شود تا بتوانیم در آینده در سایر نقاط کشور تغییراتی ایجاد کنیم.

فخاری ادامه داد: در فضای ارتباطات شاهد تحول بنیادین هستیم و استفاده از ظرفیت‌های فیبرنوری موجب ایجاد کار جدید در حوزه ارتباطات شده است.

منبع: فارس

نظر شما