شناسهٔ خبر: 67344731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور است

«واحد» با بیان اینکه شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهیدان است گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور و نظام است.

صاحب‌خبر -

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه شرکت در انتخابات پاسداری از خون شهیدان است اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار کشور و نظام است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل، ایران قوی را نتیجه برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب اصلح دانست و افزود: انتخابات پرشور، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موجب بازدارندگی فعال ایران اسلامی می‌شود چرا که قدرت حضور مردم در صحنه دشمنان را مأیوس می‌کند.

واحد گفت: باید رئیس جمهوری داشته باشیم که ادامه دهنده راه  شهید خدمت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» باشد تا در تحولاتی که در آینده رخ می‌دهد از بازدارندگی ایران دفاع کند.

وی به فرازی از وصیت نامه شهید حسن باقری اشاره کرد که در آن آمده است: «بدانید هر رأی که شما به صندوق می‌ریزید مشت محکمی است که به دهان ضد انقلاب و دشمنان آمریکایی می‌زنید و یک قدم آنها را وادار به عقب نشینی می‌کنید.»

این مسئول در بیان ادامه این وصیت نامه افزود: «شهدا معلمان پایان‌ناپذیر بشریت در همه حوزه‌ها هستند و ما  باید بررسی کنیم که اگر شهدا امروز در این دنیا بودند، پرچم را در انتخابات به دست چه کسی می‌سپردند بنابراین باید در کنار حضور پرشور، انتخابی اصلح داشته باشیم.»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: شهادت یک انتخاب برای شهدا است اگر زندگی آنها را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که آنها به دنبال بهترین انتخاب یعنی شهادت بودند و به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی آنهایی که آرزوی شهادت داشتند، پیش از آن و در  زندگی روزمره خود انتخاب‌های شهادت گونه داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما