شناسهٔ خبر: 67343304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

باقری‌نیا:

گل‌محمدی یک مربی برنده است/ فولاد به تیم مدعی تبدیل می‌شود

پریسا زنگنه منش

یک پیشکسوت فوتبال گفت: بین مربیان ایرانی و خارجی، انتخاب گل محمدی بهترین انتخاب برای فولاد بود.

صاحب‌خبر -

مجید باقری نیا در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قسمت خیلی مهم اتفاق خوبی که برای فولاد رقم خورد، انتخاب گل محمدی بود که باید هم از رضاییان مدیرعامل سابق فولاد که استارت مذاکره با گل محمدی را زد و هم نصیرزاده که این ماموریت را به اتمام رساند، تشکر کرد. فکر می کنم بین مربیان ایرانی و خارجی، انتخاب گل محمدی بهترین انتخاب بود و شاخص‌ترین مربی که می توانست به فولاد بیابد همین سرمربی بود.

او ادامه داد: باتوجه به شناختی که همه از گل محمدی دارند، او در واقع یک مربی برنده است. مربی است که در چند سال گذشته با پرسپولیس چند مقام قهرمانی کسب کرده و تیمش همیشه مدعی قهرمانی بوده است. او هرجا کار کرده تحول ایجاد کرده است و قطعا می تواند همین کار را برای فولاد نیز انجام دهد. به نظرم حضور گل محمدی در اهواز بهترین اتفاق ممکن بعد از یک فصل پر از ناکامی برای فولاد است.

این پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: وجود گل محمدی جذبه ای در فولاد به وجود خواهد آورد که بازیکنان خوب برای عضویت در باشگاه فولاد تمایل داشته باشند. گل محمدی پیشنهادهای دیگری هم داشته است اما او فولاد را انتخاب کرد چون او در زمان بازیگری هم بازگشت مجددش به میادین از طریق فولاد بود. زمانی که او به فولاد آمد من مربی تیم بودم؛ او پس از پشت سرگذاشتن که یک دوره بیماری سخت و بد که منجر به دور شدن او از فوتبال شد، به فولاد آمد و خیلی تلاش کرد و تلاش او و کمک کادرفنی تیم و باشگاه، منجر به این شد که او مجددا به فوتبال برگردد و یکی از شاخص ترین مدافعان ایران شد و به تیم ملی دعوت شد. حتی توانست مجددا به پرسپولیس برگردد. آن خاطرات خوش هم برای فولادی ها و هم گل برای محمدی قطعا در انتخاب او برای هدایت فولاد جایگاه ویژه ای داشته است. امیدوارم آن خاطرات خوش را گل‌محمدی امسال مجددا برای همه هواداران فوتبال و فولاد خوزستان زنده کند.

او همچنین گفت: تجربه من می گوید گل محمدی باتوجه به دیدگاهی که درباره فوتبال دارد و این که می داند باید مربیگری تیمی را قبول کند که قطعا مدعی باشد، پس حتما همه شرط و شروط خود را با مسئولان باشگاه کرده است تا تیم را با شرایطی که می خواهد ببندد. پس قطعا لیست بازیکنانی را به باشگاه می دهد که توانایی لازم را داشته باشد که فولاد را به تیم مدعی تبدیل کند. بنابراین باید شاهد تغییر و تحول زیادی در فولاد باشیم که البته امیدوارم این تغییر و تحول زیاد باعث نشود استعدادهای تربیت شده در آکادمی باشگاه نادیده گرفته شوند. هرچند که چهار پنج نفر از همین استعدادها سال گذشته در تنگناها به فولاد کمک کردند که امیدوارم ادامه داشته باشد.

باقری نیا تاکید کرد: به هر حال گل محمدی تیمی را انتخاب می کند که بازیکنان برجسته و ستاره در آن قطعا جایگاه داشته باشند و امیدوارم مدیران فولاد نهایت همکاری را داشته باشند. انتظار همه نیز همین است، چرا وقتی فولاد خوب و به اندازه سپاهان هزینه می کند، دنبال بازیکن ملی پوش نیست ولی سپاهان دنبال جذب ملی پوش است. به هر حال باید به تاثیر اجتماعی چنین کاری هم توجه کرد که مطمئن هستم گل محمدی هم چنین دیدگاهی دارد و امیدوارم امسال یک فولاد مدعی را ببینیم.

انتهای پیام

نظر شما