شناسهٔ خبر: 67343134 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

لبنان‌: مقاله نشریه انگلیس ضدحزب الله سراسر کذب است

وزیر اطلاع رسانی و ارتباطات لبنان مقاله مطرح شده در نشریه کشور انگلیس علیه حزب الله را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: صهیونیست‌ها تسلط زیادی بر جریان رسانه‌های بزرگ در جهان دارند و از این ابزارها به منظور فریب افکار عمومی و نیز حمله به دشمنان خود بهره می‌گیرند. فرو رفتن پای تل آویو در باتلاق جنگ غزه و ناتوانی در مقابله با حزب الله، جنگ رسانه‌ای صهیونیست‌ها را تشدید کرد است.

بر این اساس، نشریه کشور انگلستان با عنوان تلگراف در جدیدترین گزارش خود ادعاهای کذبی علیه جنبش حزب الله مطرح کرده که این امر واکنش مقامات رسمی بیروت را به همراه داشت.

زیاد مکاری، وزیر اطلاع رسانی و ارتباطات لبنان امروز در واکنش به گزارش این نشریه اعلام کرد: ادعای تلگراف درباره اینکه حزب الله اقدام به ذخیره سازی تسلیحات خود در فرودگاه بین المللی بیروت می‌کند فاقد اعتبار بوده و دروغی بیش نیست.

وی افزود: ما به دلیل نگرانی از امنیت کشور و امنیت شهروندان و بازدیدکنندگان از لبنان این مقاله را محکوم کرده و آن را مغایر با اصول و اخلاق روزنامه نگاری می‌دانیم. ما امیدواریم تنها به تقبیح این گونه مقالات بی اعتبار بسنده نشده و مقاصد پشت پرده انتشار چنین مطالبی افشا شود.

این وزیر لبنانی از تمامی خبرنگاران بین المللی و داخلی خواست فردا صبح در فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت حضور یابند تا به چشم خود به کذب بودن ادعاهای نشریه تلگراف انگلیس واقف شوند.

نظر شما