شناسهٔ خبر: 67343046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کاپیتان استقلال و احتمال تجربه جذاب بازی در خارج از ایران

نزدیکان به حسینی هم تأیید کرده‌اند که پیشنهاد خارجی رسیده به آقای شماره یک جدی است و احتمال دارد او را به سمت لیگ‌های خارجی سوق دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شرایط سیدحسین حسینی با فصل پیش کاملاً متفاوت است. فصل قبل در همین ایام هجمه‌های سنگینی علیه آقای شماره یک وجود داشت و از در و دیوار برای او می‌بارید و کانال‌های هواداری منتسب به باشگاه استقلال بدون ملاحظه‌کاری حملات تندی علیه او داشتند و شماره یک را لایق ماندن در این تیم نمی‌دانستند.

این انتقادات نشأت گرفته از فصلی بود که حسینی با استقلال سپری کرد و به نحوی شایسته نتوانست لیگ را به پایان برساند و شرایط عمومی استقلال نیز مزید برعلت بود تا کاسه‌کوزه‌های ناکامی فصل پیش سر آقای شماره یک بشکند. در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل لیگ بیست و چهارم که چند صباحی است وارد آن شدیم اما شرایط حسینی با یک سال پیش کاملاً متفاوت است. حسینی حالا به یکی از چهره‌هایی تبدیل شده که هواداران دوست ندارند از این تیم جدا شود و به سبب کلین‌شیت‌های پی‌درپی توانسته بار دیگر رأی اعتماد هواداران این باشگاه را جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصلی که گذشت، شود.

در عین حال موانعی که به سبب بروز برخی حواشی در فصل بیست و سوم برای سیدحسین رخ داد، شایعاتی پیرامون احتمال جدایی‌اش را به وجود آورده بود اما اخیراً این موانع نیز برطرف شده و مسئولان باشگاه استقلال هم تأیید کردند که شماره یک بعد از حل مشکلاتی که به وجود آمده بود، هیچ مانعی برای تداوم حضور در این باشگاه ندارد و می‌تواند در استقلال به بازی ادامه دهد.

اما ماجرا ممکن است در روزهای آتی طور دیگری رقم بخورد و خود حسینی به دلیل تصمیمات شخصی در استقلال به بازی ادامه ندهد. واقعیت این است که نزدیکان به حسینی هم تأیید کرده‌اند که پیشنهاد خارجی رسیده به آقای شماره یک جدی است و احتمال دارد او را به سمت لیگ‌های خارجی سوق دهد. حسینی نیز مذاکره با باشگاه استقلال را در این شرایط رها نکرده و در حال رایزنی است تا بعد از جمع‌بندی همه جوانب بهترین تصمیم ممکن را برای ادامه زندگی حرفه‌ای خود بگیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما