شناسهٔ خبر: 62712016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسینی: خوشحالم نکونام و خطیر آشتی کردند

سیدحسین حسینی در خصوص شرایط استقلال صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال پس از بازگشت از مسابقات آسیایی هانگژو نسبت به اتفاقات باشگاه استقلال به گفتگو پرداخت و از رفع کدروت های مدیرعامل و سرمربی استقلال ابراز خوشحالی کرد.

کاپیتان استق  آشتی کنان علی خطیر و جواد نکونام را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این چند ماه برای استقلال خیلی سخت گذشت و بحث هایی وجود داشت که ذهن بازیکنان را درگیر کرده بود، خیلی خوشحالم که این آشتی انجام شد، من مطمئنم که با آقای نکونام نتیجه خواهیم گرفت با تلاش و انگیزه ای که از ایشان در چند هفته گذشته دیدم اطمینان دارم که موفق خواهیم شد.

دروازبان استقلال در واکنش به پرداختی های باشگاه استقلال گفت:10 درصد دریافت کردم و 35 درصد از پارسال مانده است که انشالله باشگاه تلاش خواهد کرد و پرداخت می کند.

حسینی نسبت به تعطیلات لیگ به دلیل بازی های امید گفت: به نظر من تعطیلات لیگ مبتدی بود و از قبل باید فکری برای این موضوع می کردند، نیازی نبود کل لیگ تعطیل شود و بازیهای استقلال و گل گهر را کنسل می کردند و تیم های دیگر بازی می کردند، ما هم در زمان مناسب 2.3 هفته به تعویق افتاده را بازی می کردیم، تیم ها از این وقفه ایجاد شده ضرر کردند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما