شناسهٔ خبر: 67342914 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار برگزار می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار پنجشنبه ۱۴ تیرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، مرحله نیمه‌نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران و همچنین بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و اذان ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

این مرحله ویژه کارکنان، همسران، فرزندان کارکنان و همسران بانوان شاغل در شرکت ملی گاز ایران است که در رشته‌های صحیح‌خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برپا می‌شود. همچنین حفظ تخصصی حفظ عمومی، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه و اذان برپا می‌شود، در این دوره خوشنویسی، سیره اهل بیت‌(ع)، عکاسی قرآنی و نقاشی نیز از دیگر بخش‌های این مسابقات است.

زمان آزمون مرحله نیمه‌نهایی این دوره پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. آزمون نیز برخط در سامانه LMS برگزار خواهد شد. زمان اجرای آزمون از ساعت ۹ الی ۲۱ است و هر متسابق در این بازه زمانی تنها یکبار مجاز به ورود به سامانه جهت شرکت در آزمون خواهد بود.

سوالات مربوط به هر متسابق به‌صورت تستی منحصر به فرد بوده و به‌صورت تصادفی توسط سامانه تولید می‌شود. منبع آزمون در رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در مرحله نیمه‌نهایی، بر اساس جدول شماره ۲ مندرج در صفحه ۱۲ آیین‌نامه ابلاغی مسابقات تدوین شده است. همچنین برای سهولت در دسترسی به منابع مذکور، موارد مربوطه در بخش منابع سامانه بهار در بهار بارگذاری شده و آماده دریافت است.

مرحله نیمه‌نهایی رشته‌های شفاهی ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان و تلاوت تقلیدی به‌صورت غیر حضوری و با داوری متمرکز فایل‌های بارگذاری شده از مرحله مقدماتی در سامانه بهار در بهار، با حضور داوران ملی و بین‌المللی ارزیابی خواهند شد و نفرات منتخب در این مرحله، به همراه منتخبان راه‌یافته در رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه اعلام خواهند شد.

مرحله نهایی این مسابقات نیز فاقد آزمون کتبی بوده و منتخبان راه‌یافته از مرحله نیمه‌نهایی باید براساس موضوع مقالات اعلام شده، در بخش منابع سامانه بهار در بهار، نسبت به نگارش مقاله و بارگذاری فایل PDF آن در سامانه مذکور حداکثر تا تاریخ ١ مردادماه سال جاری اقدام کنند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه بهار در بهار برگزار می‌شود

انتهای پیام

نظر شما