شناسهٔ خبر: 67341622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

انتخابات ریاست‌جمهوری تاثیرگذاری فراتر از مرزها دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری تاثیرگذاری فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی دارد، گفت: مردم تعیین‌کننده این تاثیرگذاری و آینده کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار شب گذشته _یکشنبه سوم تیر_ در همایش سران و بزرگان ایلات، طوایف و عشایر استان ایلام، اظهار کرد: انتخابات نه‌تنها در سرنوشت کشور ما، بلکه در موفقیت جبهه مقاومت و مستضعفین دنیا تأثیرگذار است.

وی افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری، تأثیرگذاری فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی دارد و مردم تعیین کننده این تأثیرگذاری و آینده کشور هستند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام، انقلاب و ملت در این فکر هستند که مردم را از صحنه خارج کنند، امروز همه در مقابل کشور، اسلام و انتخابات مسئول هستیم و باید حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار اضافه کرد: امروز باید تلاش کرد که تک‌تک جامعه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، نباید به رسانه‌های دشمن توجه کرد، چراکه دشمن همواره به‌دنبال ضربه زدن به پیوند میان ملت و مسئولان بوده است.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار تاکید کرد: ایلات و عشایر نقش خود را در دفاع از کیان اسلامی به‌خوبی ایفا کرده‌اند و امروز نیز ایلات و عشایر با حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور قابل انکار نیست، اما خدمات گسترده‌ای در چهار دهه اخیر در کشور ارائه شده که به مراتب بیشتر از مشکلات موجود است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز همه ما مسئولیت بزرگی در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا داریم که باید با حضور در انتخابات، این وظیفه را ادا کنیم.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: در دوران طاغوت ایران اسلامی در ذلت استکباری آمریکا و انگلیس بود و حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، ملت و ایران را رهایی داد و نظام مردم‌سالاری دینی را در کشور تحقق بخشید.

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این همایش اظهار کرد: بزرگان طوایف و عشایر همواره نقش مهمی در رفع مشکلات استان ایفا کرده‌اند و این افتخاری بزرگ برای استان ایلام هستند.

وی ادامه داد: در انتخابات هشتم تیر باز هم شاهد حضور با معرفت، آگاهانه، با انگیزه و هوشمندانه مردم استان ایلام خواهیم بود، چراکه مشارکت حداکثری، اقتدار نظام اسلام و قدرت چانه‌زنی کشور در صحنه‌های بین‌المللی را افزایش خواهد داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عمق راهبردی نظام و ملت را توسعه خواهد داد و در روز هشتم تیر شاهد حضور آگاهانه مردم در انتخابات خواهیم بود.

نظر شما