شناسهٔ خبر: 67337661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه ایلام: باید اصلح و شایسته را انتخاب کنیم

امام جمعه ایلام با بیان اینکه باید اصلح و شایسته را انتخاب کنیم، گفت: انتخابات نه تنها در سرنوشت کشور ما بلکه در موفقیت جبهه مقاومت و مستضعفین دنیا تاثیر گذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در همایش سران و بزرگان ایلات و طوایف و عشایر استان ایلام اظهار داشت: با توجه به شرایط نظام جمهوری اسلامی همه کشورهای دوست و دشمن نگاه‌های خود را به انتخابات هشتم تیرماه انداخته‌اند. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشتی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است، افزود: مردم تعیین کننده این سرنوشت هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بزرگان، عشایر و طوایف در انتخابات تاثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه مسئولیت بزرگی در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا داریم، شما بزرگان ایلات و طوایف این مسئله رو به خوبی درک می‌کنید.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه برای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه‌های زیادی چون خون شهیدان انجام شده است، گفت: باید شکرگذار خداوند باشیم چراکه امروز می‌توانیم برای احکام الهی قدم برداشته و تاثیرگذار باشم.

‌کریمی‌تبار با بیان اینکه دشمن مشکلات اقتصادی ما را حل نمی‌کند، گفت: خود دشمنان مشکلات زیادی دارند و نباید انتظار داشت آنها مشکلات ما را حل کنند.

وی شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی عنوان کرد و افزود: اگر در فضای جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم، نمی‌توانیم بگوییم من مدیون امام خمینی (ره) نیستم، چون امام ما را از ذلت بندگی طاغوت نجات داد و دست آمریکایی‌ها را از کشور ما کوتاه کرد.

وی‌ با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم در انتخابات شرکت نکنند، گفت: متاسفانه عده‌ای فریب دشمن رو می‌خورند، وقتی مشارکت پایین باشد، قدرت ملی کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه ایلام افزود: وقتی قدرت ملی کاهش پیدا کند، دشمن طمع حمله می کند، آن وقت هزینه های زیادی را باید پرداخت کنیم که دشمن سرزمین ما را تصرف نکند.

‌کریمی‌تبار با تاکید بر مسئول بودن همه ‌ما در مقابل کشور، اسلام و انتخابات، گفت: دشمنان نظام به فکر خارج کردن مردم را از حضور در صحنه انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور داریم که قابل انکار نیست، گفت: اما خدمات گسترده ای در چهار دهه اخیر در کشور ارائه شده که به مراتب بالاتر هستند.

امام جمعه ایلام گفت: اگر فردی مایوس شود که حضورش در پای صندوق چه سودی دارد، این همان تفکر دشمن است.

وی به مظلومیت شهید آیت الله رییسی مثل شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: تاریخ در حال تکرار است و دشمنان برای تخریب کسانی که برای کشور هستند، تلاش می کنند.

کریمی تبار با تاکید بر تلاش برای پای صندوق آمدن مردم گفت: ما در مقابل شهدا مسئولیم و دشمن می خواهد سرنوشت ما را خراب کند.

 وی با بیان اینکه نباید به رسانه های دشمن توجه کرد‌، گفت: باید اصلح و شایسته را انتخاب کنیم چرا که در مقابل انتخاب خود در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/180/

نظر شما