شناسهٔ خبر: 67341047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استعدادهای ‌خوزستانی‌، چشم انتظار لیست تیم‌ملی فوتبال نوجوانان

پریسا زنگنه منش

رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال استان خوزستان از پایان اردوی انتخابی فوتبال نوجوانان استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناظر شاهی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: انتخابی بازیکنان نوجوانان از ۳۴ تیم استان در رده های سنی مختلف انجام شد و حدود ۱۶۰ بازیکن را توانستیم به صورت استعداد به اردوی انتخابی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان فراخوان کنیم.

او ادامه داد: این فراخوان خوشبختانه با انتخاب آقای چمنیان به عنوان سرمربی تیم‌ملی نوجوانان که همزمان با کلاس مربیگری درجه A در استان خوزستان برگزار می شد، مصادف شد و با هماهنگی توانستیم شرایط حضور سرمربی وقت را در این اردو و اردوهای بعدی فراهم کنیم. در ادامه نیز اواخر خردادماه به میزبانی خوب باشگاه فوتبال فولاد و با حضور آقای چمنیان، فریدون حردانی و چند نفر از استعدادیابان، از ۱۶۰ بازیکن برای انتخابی دعوت شد و در پایان همان روز سرمربی لیست ۶۰ نفره خود را جهت اردوی روزهای ۲۶ و ۲۷ خردادماه در استادیوم غدیر و به میزبانی باشگاه استقلال خوزستان فراخواند.

استعدادهای ‌خوزستانی‌، چشم انتظار لیست تیم‌ملی فوتبال نوجوانان

رئیس کمیته جوانان هیات فوتبال خوزستان افزود: روز شنبه نیز آقای طالقانی رییس هیات فوتبال استان از این اردو بازدید داشت و این روز هم با کوچ مربیان حاضر در کلاس مربیگری همراه بود که جا دارد از همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال استان و مربیان محترم حاضر در کلاس تشکر کنم. در پایان این روز مجددا تمام بازیکنان جهت آخرین اردو انتخابی در استان خوزستان برای روز یکشنبه (سوم خرداد) فراخوان شدند و اردو با کیفیت بالا برگزار شد. همچنین مقرر شد سرمربی تیم ملی نوجوانان در زمان مربوطه اسامی منتخبین را برای حضور در تمرینات تیم‌ملی در مرکز آکادمی ملی فوتبال در اختیار کمیته جوانان هیات فوتبال خوزستان قرار دهد.

انتهای پیام

نظر شما