شناسهٔ خبر: 67339319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی قالیباف:

قالیباف می‌تواند عدالت را در نقاط مختلف کشور اجرا کند

ابراهیم شریفی

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی دکتر قالیباف گفت: دکتر قالیباف می‌تواند عدالت را در نقاط مختلف کشور اجرا کند.

صاحب‌خبر -

حمزه صفربیگی امشب در همایش حامیان قالیباف، نامزد ریاست‌جمهوری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: عزت و آبروی امروز نظام مدیون خون شهدایی همچون سید نورخدا موسوی و وجود خانواده‌های معظم شهدا است.

وی با بیان اینکه حامل سلام قالیباف برای دیار شما هستم و از همراهی ستادهای مردمی در سطوح مختلف تشکر می‌کنم، بیان کرد: انقلاب سال ۵۷ یکی از متفاوت‌ترین انقلاب‌هایی بود که در زمان خود رخ داد.

صفربیگی بیان کرد: به عقیده استراتژیست‌های بلوک شرق و غرب، جنس، نوع و ماهیت این انقلاب با تمامی انقلاب‌ها متفاوت بود.

وی با بیان اینکه امام راحل در اوج اقتدار انقلاب یک رفراندومی انتخاباتی را آغاز کرد، افزود: هوشمندی امام(ره) در همان اوائل انقلاب برای به انتخاب گذاشتن انقلابی که خود مردم رقم زده را می‌بینیم.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی دکتر قالیباف در کشور ادامه داد: این انتخابات‌ها در طول سالیان برای تثبیت انقلاب لازم و واجب بود.

صفربیگی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و داغدار شدن ملت ایران، تصریح کرد: این واقعه ما را به آوردگاه انتخاباتی زودهنگام کشاند.

وی اظهار کرد: نوع فعالیت، نگاه، ماهیت، کنش و واکنش ما در این انتخابات با تمامی انتخابات دیگر متفاوت بود، باید جهادی‌وار به میدان آمده و با کنار زدن بروکراسی‌های اداری سریعا کشور را برای آوردگاه انتخاباتی آماده می‌کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی قالیباف حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را نخستین اولویت ستادهای این نامزد انتخاباتی عنوان و خاطرنشان کرد: باید تمام توان و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

صفربیگی اخلاق و اخلاق‌مداری را از جمله تاکیدهای ستادهای آقای قالیباف خواند و افزود: به اعتقاد ما و به کارنامه و برنامه، انتخاب اصلح در این آوردگاه سخت نظام آقای دکتر قالیباف است.

وی با بیان اینکه قالیباف فرزند زمان خود است، چرا که زمان را می‌فهمد و اینکه در چه جایگاهی قرار دارد، گفت: این فهم درست از زمان و مکان موجب تحول در جایگاه‌های دکتر قالیباف شده است.

او ادامه داد: آقای قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در مقام مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور و دولت است، اما خودش را به مقام اجرا و پاسخ‌گویی آورده برای اینکه احساس خطر کرده و نمی‌خواهد این ریل‌گذاری که توسط شهیدجمهور صورت گرفته به انحراف برود.

صفربیگی با تاکید بر اینکه قطعا اجازه نخواهیم داد به عقب برگردیم، افزود: برنامه هفتم توسعه را باید رئیس‌جمهور اجرا کند و چه کسی بهتر از آقای قالیباف که با کمک شهیدجمهور برنامه را تدوین کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی قالیباف در کشور با بیان اینکه مشکل نبود برنامه نبوده و هر کدام از نامزدهای ریاست‌جمهوری دارای برنامه و راهکار هستند، گفت: اما کسی که بتواند این برنامه را اجرا کند مهم است و آقای قالیباف دارای چنین ظرفیتی است.

صفربیگی اظهار کرد: تمامی ۶ نامزد انتخاباتی از ذخائر استراتژیست انقلاب اسلامی هستند اما با تمام احترام هیچ کدام رقیب دکتر قالیباف نیستند، رقیب آقای قالیباف، فقر، وضعیت نابسامان اقتصادی و بیکاری جوانان است.

وی با بیان اینکه کسی که بتواند عدالت را در نقاط مختلف کشور اجرا کند، قطعا آقای قالیباف است، افزود: همه ما شاهد هستیم که در تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه‌ریزی به مناطق محروم توجه ویژه داشت.

او خاطرنشان کرد: این مردم راه شهیدجمهوری را می‌خواهند که خدمت به مردم اولویت فعالیت‌هایش بود.

 انتهای پیام

نظر شما