شناسهٔ خبر: 67406230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی

همه صندوق‌ها در خراسان رضوی از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند رای گیری را آغاز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا .و سیما، مرکز خراسان رضوی ، استاندار خراسان رضوی صبح امروز هشتم تیر در ستاد انتخابات استان گفت:۴ هزارو  ۵۶۷ شعبه اخذ رای در  استان تعبیه شده  و همه  صندوق‌ها از رأس ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای را آغاز کرده‌اند. یعقوبعلی نظری  افزود: خداوند را شاکریم که با هدف تحقق اهداف انقلاب بار دیگر این افتخار را داریم که در یک صحنه حساس خدمتگزار مردم باشیم.

وی  با تاکید بر لزوم حضور گسترده همه مردم در انتخابات، بیان کرد: همه تابع ولایت هستیم. رهبری چند لحظه قبل فرمودند شرکت در انتخابات اقدامی کاملا خیر است و نباید هیچ تردیدی در آن داشت. با مشارکت مردمی، ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور بیش از پیش فعال می‌شوند و رئیس‌جمهور با آرای بالا بهتر می‌تواند خدمت‌رسانی کند.

استاندار خراسان رضوی  با بیان اینکه تا کنون در استان ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تعرفه توزیع شده که به نسبت تعداد واجدان شرایط، رقم مناسبی است، گفت: از عزیزان ما در شورای نگهبان که بر سلامت انتخابات نظارت می‌کنند و با بخش‌های اجرایی همکاری داشتند نیز تشکر می‌کنم.

 

فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی فعالیت همه صندوقهای رای گیری در خراسان رضوی

نظر شما