شناسهٔ خبر: 67339020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

فردی کارآمد و رهرو راه شهدا را انتخاب کنیم

سردار «کوشکی» انتخابات را قوت بخش نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ضرورت انتخاب فردی که کارآمد و رهروی راه شهدا باشد، تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، سوم تیر ماه در جلسه جهاد تبیین انتخابات ویژه کارکنان اداره کل گمرکات استان و صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و تشکر از زحمات مجموعه گمرکات فارس در پیشرفت چرخه اقتصادی استان، اظهار داشت: اکنون در آستانه یک رفتار سیاسی به شدت مؤثر در سرنوشت کشور قرار داریم که می‌تواند در کنار قدرت نظامی با حضور پرشور مردم، یک قدرت فزاینده برای کشورمان ایجاد کند.

وی افزود: باید قدرت اقتصادی ایران اسلامی به مرحله‌ای برسد که تحریم‌ها برای ما بی اثر باشد بنابراین اگر ملت ما در اقتصاد قدرتمند شود، قطعا ۳ هزار و ۳۰۰ تحریمی که توسط دشمن تاکنون برعلیه ایران اسلامی اعلام و اعمال شده رفع خواهد شد.

این استاد دانشگاه به فرازی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند «اصل حضور مردم در انتخابات حتی از انتخاب اصلح هم مهمتر است» و اظهار کرد: انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در آن وارد کند، هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد قدرت ایران بیشتر و آسیب پذیری کمتری وجود دارد.

سردار کوشکی با بیان اینکه مشارکت حداکثری یعنی قدرت افزایی، یعنی محافظت از قدرت محافظت از صنعت، محافظت از محیط کار، محافظت از اقتصاد و محافظت از داشته ها، اضافه کرد: در انتخابات آتی به فضا سازی هیجانی رفتار‌های هیجانی نیاز نداریم و باید با بررسی دقیق کاندیداها، متوجه شویم که آیا برنامه، آینده نگری و توانایی اجرا را دارند یا خیر.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، ویژگی کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: فردی را در کارزار انتخابات، انتخاب کنیم که کارآمد، رهرو راه شهدا و روحیه جهادی داشته باشد تا با عدم وام داری به جریانات سیاسی، همانند شهید آیت الله رئیسی اخلاق مداربوده و متواضع در راه مردم خدمت کند بنابراین عاقلانه تصمیم بگیریم و مجاهدانه از این انقلاب و اسلام دفاع کنیم و به نیت و بنام شهدا بتوانیم با تصمیم درست آینده کشور را بسازیم.

 انتهای پیام/

نظر شما